DÍA DAS LETRAS GALEGAS

Organizáronse diversos eventos para conmemorar o Día das Letras Galegas:

• O venres 15, ao longo de toda a mañá, o alumnado participou nunha lectura continua: os de 4º da ESO e 1º de Bacharelato leron A esmorga de Blanco Amor; os de 1º, 2º e 3º da ESO Made in Galicia de Sechu Sende. Estas lecturas tiveron lugar na Biblioteca, Salón de actos e Ágora.
  • Inaugurouse na Ágora unha exposición sobre Literatura Universal en galego, "Unha ventá aberta ao mundo".
  • Iniciouse o concurso "Letras galegas 2009": alumnado, profesorado e persoal non docente teñen que adiviñar o autor dos textos que figuran dentro das letras que están no chan da Ágora anunciando a celebración. Haberá un sorteo de libros entre os gañadores.
  • O martes 26 os alumnos/as de 1º de bacharelato participan nunha charla-coloquio sobre a figura de Ramón Piñeiro impartida polo profesor de filosofía Xosé Manuel Castro. Na ágora realizouse a exposión dos paneis sobre a vida e obra do escritor homenaxeado.