8 de MARZO - DÍA INTERNACIONAL DA MULLER (1º ESO)

O día 8 de marzo, para conmemorar o Día Internacional da Muller, o alumnado de 1º de ESO participou nunha actividade coa finalidade de homenaxear a muller e visibilizar o importante que é camiñar cara a igualdade real entre homes e mulleres. As rapazas e rapaces implicáronse activamente nunha tarefa diferente e divertida que evidencia que todos somos iguais. Parabéns!

A actividade pechouse cun agasallo moi especial, un almorzo para as rapazas e rapaces de 1º de ESO elaborado e servido polo alumnado de 1º de Ciclo Medio de Servizos en Restauración dirixidos por Olga Vizoso Arribe e o alumnado de 1º e 2º de Ciclo Medio de Panadaría, repostaría e confeitaría, dirixidos por Mercedes Fernández Méndez e María Arribi Barcia.