Fondo solidario de libros de texto e axudas para adquisición material escolar 2021-2022

Enviado por admin o Ven, 21/05/2021 - 06:13

No Diario Oficial de Galicia correspondente ao 20 de maio de 2021, aparece publicada a Orde do 6 de maio de 2021 pola que se regula a participación no fondo solidario de libros de texto e se convocan axudas para adquirir libros de texto e material escolar destinadas ao alumnado matriculado en educación primaria, educación secundaria obrigatoria e educación especial en centros docentes sostidos con fondos públicos para o curso escolar 2021/22 (código de procedemento ED330B).

Dadas as actuais circunstancias e en orde a garantir a seguridade dos usuarios, establécese o seguinte calendario escalonado para a petición de participación no fondo solidario de libros de texto e material escolar:

PRAZO PRESENTACIÓN: do 24 de maio ao 22 de xuño

Prazo Curso actual
Curso 21/22 Concepto
do 24 ao 28 de maio
2º E.S.O. 3º E.S.O. Material escolar
do 31 de maio ao 4 de xuño 3º E.S.O. 4º E.S.O. Fondo libros e material escolar
do 7 ao 11 de xuño 1º E.S.O. 2º E.S.O. Material escolar
do 14 ao 22 de xuño 6º Primaria 1º E.S.O. Material escolar

Para presentación electrónica, entre na aplicación facendo clic aquí.

Para presentación presencial: enlace a Anexo I e II

Máis información na sede electrónica da Xunta de Galicia: enlace

Manual de usuario para os cidadáns: enlace