PROXECTA "DONAS DE SÍ" : "MULLERES DEPORTISTAS DESTACADAS OU EQUIPOS FEMENINOS DESTACADOS AO LONGO DA HISTORIA"

Enviado por noefp o Sáb, 09/05/2020 - 11:00
Esta semana do 04-08 de maio fixemos unha actividade enmarcada no proxecto que estase a desenvolver no centro: "Donas de sí", proxecto que loita pola igualdade de xénero, e no cal participa activamente o Departamento de Educación Física.
O alumnado fixo unha liña de tempo, dende o seu ano de nacemento ata o ano 2020 ( ambos inclusive), destacando cada ano un feito importante que fixera unha muller  deportista ou un equipo de mulleres deportistas.
A continuación quero amosarvos os traballos máis completos que recibin do alumnado dende 1º ESO ata 1º BAC.

ÁLEX BARREIRO 2º ESO A

HUGO SANMARTÍN 3º ESO BILINGÜE

NARA GÓMEZ GÓMEZ 2º ESO A

PAULA GARCÍA 3º ESO BIILINGÜE

CRISTINA PADERNE 3º ESO BILINGÜE

MARTA SANMARTÍN 3º ESO BILINGÜE

OUTROS TRABALLOS

Moitas gracias a todo o alumnado polos vosos traballos!

Enriqueta Basilio fue la primera mujer que encendió el fuego olímpico. Juegos Olímpicos, México 1968.

( categories: )