PROXECTA: PROXECTO DEPORTIVO DE CENTRO (PDC) "CHARLA DA PEDIATRA SHEILA SOBRE HÁBITOS SAUDABLES" (Actividade relacionada coa andaina:"Camiñamos por retos"

Enviado por noefp o Sáb, 09/05/2020 - 07:10
Onte, 18 de novembro, tivo lugar no IES unha charla para 1ºESO a cargo da pediatra, Sheila,  do Centro de saúde de Guitiriz

Abordou as seguintes temáticas: cambios no corpo dos nenos/as ,hixiene,  alimentación e hábitos saudables (deporte, uso moderado de novas tecnoloxías, ...)

O alumnado fixolle moitas preguntas,curiosidades e dúbidas  relacionadas coa temática da charla, as cales ela respondeu moi cercana.

As familias estiveron moi implicadas na charla tamén, pois o alumnado levou para casa unha tarxetiña para cubrir cos seus pais/nais/titores esas cosas nas que tiñan maior inquedanza.

Este é un tema que atañe ao centro e aos servizos sanitarios,pero de maneira moi directa ás familias tamén.

Moitas gracias a todo o alumnado por estar tan atento na charla e por participar activamente na mesma!

Moitísimas gracias a Sheila polo seu incondicional apoio e colaboración sempre se lle require!