OBRADOIRO: CLAVES PARA UNHA BOA COMUNICACIÓN

Punto laranxa contra o acoso escolar

Consellería de Cultura, Educación, FP e Universidades“ ven de publicar o "Plan Integral contra o acoso e ciberacoso escolar” así como a actualización do “Protocolo educativo para a prevención, detección e tratamento do acoso e ciberacoso escolar”. Por ende, os centros educativos poñen en funcionamento un PUNTO LARANXA tanto físico como virtual como medida para intentar erradicar o acoso e ciberacoso nos centros educativos grazas á colaboración de alumnado, docentes, familiares e outras persoas próximas á comunidade educativa.

O punto laranxa físico do centro, está situado na planta baixa do edificio principal, a carón da conserxería do centro. Neste espazo, podedes de xeito anónimo introducir unha mensaxe no buzo indicando calquera situación ou preocupación relacionada con esta temática. Só poderá ter acceso á información introducida a persoa encargada desta tarefa con carácter estritamente confidencial.

Por outra banda, tedes á vosa disposición un punto laranxa virtual no lateral esquerdo desta páxina web. Ao premer nel, abrirá un pequeno cadro de texto no cal podedes, de xeito anónimo ao igualque no punto físico, manifestar calquera situación ou preocupación relacionada.

Concurso de TIK TOK - Día das Letras Galegas

Celebrade o Día das Letras Galegas connosco! Animádevos a participar nonoso concurso especial de Tik Tok organizado polo equipo de dinamización da lingua galega, enviando os vosos mellores vídeos e lograde premios incríbles!

Tedes dispoñibles as bases do concurso en arquivo adxunto.

Enviade os vosos videos a tic.cifp.vilamarin@edu.xunta.gal

Data limite: 13/05/2024

Aimádevos a participar!

Unha nova lingua no CIFP de Vilamarín

ACTIVIDADE LECTURA E FAMILIAS

22/04/2024 11:17
Atlantic/Bermuda

Obradoiro lectura e familias 23/04 de Paloma Hermida

GRADUACIÓN PROMOCIÓN 2022-2024

Paremos o masacre en Palestina

Obradoiro: A igualdade: dereito natural

Dende o equipo de igualdade do centro levarase a cabo un obradoiro no cal conversaremos e participaremos en diferentes actividades que permita darnos conta do impacto negativo que supón a desigualdade de oportunidades e a persistencia de roles e estereotipos de xénero.

Trátase de desfrutar mentres participamos, reflexionamos, identificamos problemas e aprendemos ferramentas para combater e previr ese impacto negativo da falta de igualdade real entre homes e mulleres en todos os aspectos da nosa sociedade

Non o perdades

Convocatoria de bolsas de estudos 2024/25