Oferta curso 2022-23

Curso 2022/23

CONVOCATORIA MOBILIDADES ERASMUS +

NOVA CONVOCATORIA ABERTA PARA AS MOBILIDADES ERASMUS PARA ALUMNADO RECIÉN TITULADO OU PENDENTE DE FCT E PROFESORADO ENTRE OS MESES DE SETEMBRO E DECEMBRO 2022

Probas de PDA.

Nos arquivos adxuntos pódense consultar os calendarios das probas de PDA dos primeriros cursos.

Restaurante Nova

Calendarios das probas libres do CMCG e do CSDC

Nos arquivos adxuntos pódense consultar os calendarios das probas libres do Ciclo Medio de Cociña e Gastronomía e do Ciclo Superior de Dirección de Cociña.

Café Pacífico

Xornadas da ICC Week 2022 no IES Vilamarín

A ICC Week, Semana das Industrias Culturais e Creativas de Ourense, é un encontro que se celebra en diferentes cidades e vilas da provincia de Ourense dende a súa primeira edición no ano 2015.

Hoxe, o IES de Vilamarín acolleu unha das sesións da edición de 2022 coa presenza de seis nomes ourensáns referentes na restauración nacional: Daniel Guzmán, Fran Domínguez, Miguel González, Martín Sousa, Damián Seijas, Willy Gómez

Restaurante Monterrey

Eduemprende Idea 2022

O Instituto Galego de Promoción Económica convoca o concurso Eduemprende Idea 2022, dirixido ao alumnado das ensinanzas de formación profesional, deportivas ou de artes plásticas e deseño da Comunidade Autónoma de Galicia. Máis información no ficheiro adxunto.