Participa na creación do logo do insti!

O IES de Rodeira abriu o prazo para presentar propostas de logotipos para o IES de Rodeira. O prazo de presentación finalizará o 30 de abril do 2024 ás 14h.

Lembramos que, segundo se establece nas bases, deberanse presentar dous sobres pechados, un cun un pen-drive coa proposta de logo, e outro cos datos persoais.

Admisión en centros non adscritos 2024-2025

SOLICITUDE DE ADMISIÓN EN CENTRO NON ADSCRITO

Secretaría do IES de Rodeira

Se precisa información sobre matrícula, admisión ou solicitar certificados académicos ou calquera outra cuestión semellante, poden enviar un correo electrónico a secretaria@iesrodeira.gal

Cursos en Aberto na Aula Mentor- convocatoria Marzo 2024

Se estás interesado, escríbenos: cangas@aulamentor.es

Prazas limitadas

+Información: https://www.aulamentor.es/nueva-convocatoria-cursos-gratuitos-mentor-2024/

Bolsas de estudos 2024/2025

O Ministerio de Educación e Formación Profesional (MEFP) publicou, no BOE do 15/03/2024, o Anuncio da Convocatoria de bolsas de carácter xeral para o curso 2024/25 para estudantes que cursen estudos postobrigatorios (bacharelato, FP básica, ciclos formativos e estudos universitarios).

Convocatoria para Mobilidade Erasmus+ á Bretaña para alumnado de 2º de ESO.

Abreuse o prazo para as candidaturas a participar na mobilidade a Bretaña para alumnado de 2º de ESO no marco do proxecto Erasmus+ "Encrucillada de camiños. Galicia-Breizh".

Máis información no documento anexo.

Non esquezades entregar a vosa instancia!

Probas de acreditación das competencias dixitais do alumnado

O alumnado de 4º ESO e 2º Bacharelato que desexe acreditar o nivel intermedio de competencia dixital poderá solicitalo presentando a solicitude de inscrición na secretaría do centro antes do 11 de marzo.

Toda a información aquí

Oferta de postos escolares vacantes 2024-2025

Os postos escolares vacantes para o curso 2024-2025 no IES de Rodeira son:

Convocatoria Mobilidades FP Erasmus+ Curso 2023-2024

CONVOCATORIA MOBILIDADES ERASMUS+

CURSO 2023/24

PROXECTO N.º: 2023-1-ES01-KA131-HED-000122071
OBXECTO:
O Equipo de Programas Internacionais convoca ao alumnado de ciclos formativos do IES de Rodeira a participar nas mobilidades de prácticas Erasmus+ que se realizarán durante o presente curso.