Información e Novidades

Examenes finais

Xa están publicados os horarios dos exames finais. Podes descargalos nos seguintes enlaces:

Novo número de BOINX

Logotipo Boinx

O BOINX (Boletín Informativo Xeral) pretende ser voceiro/calendario/taboleiro  trimestral que aspira a interconectar a nosa comunidade educativa de xeito claro, breve e áxil, complementando a web do Instituto. Envíase ao alumnado, profesorado, familias e institucións.

Está a vosa disposición no enderezo: http://www.edu.xunta.gal/centros/iesderodeira/boinx.

Instruccións de acceso ás probas ABAU para alumnado do IES de Rodeira

No seguinte ficheiro tes o resumo das instrucións de acceso ás probas de ABAU para o alumnado do IES de Rodeira:

Convocada axuda para compra libros de texto e material escolar curso 2021/2022

Axuda para compra de libros de texto e material escolar para alumnado que cumpra os requisitos da axuda e que comence no próximo curso 2021/2022: 1º, 2º, 3º ou 4º da ESO.

Prazo de solicitude: do venres 21 de maio de 2021 ata o martes 22 de xuño de 2021.

Pode presentarse por unha das canles seguintes: