Échange 2023-2024

DATAS DE MATRÍCULA PARA O CURSO 2024-2025 (do 23 de xuño ao 8 de xullo)

PRAZOS DE MATRÍCULA

Do 23 de xuño ao 8 de xullo.

As datas preferentes para cada curso serán as seguintes:

DATA PREFERENTE CURSO ESPECIFICACIÓNS
25 XUÑO 2º ESO
26 XUÑO 3º ESO
27 XUÑO 3º ESO
28 XUÑO 1º ESO A LOMBA-ANEXO A LOMBA
1 XULLO
2º BACHARELATO

2 XULLO
1º ESO
 AREALONGA E NOVA ADMISIÓN
3 XULLO 4º ESO
4 XULLO 4º ESO
5 XULLO 1º BACHARELATO
8 XULLO ALUMNADO QUE NON PUIDESE ASISTIR ANTES

IMPRESOS DE MATRÍCULA

Os impresos de matrícula teñen toda a información necesaria e na súa segunda folla teñen tamén a documentación que se debe achegar o día de facer a inscrición.

Estes impresos pódense descargar desde aquí:

IMPRESOS DE MATRÍCULA CURSO 2024/25

Impreso matrícula 1º ESO Impreso matrícula 2º ESO Impreso matrícula 3º ESO
Impreso matrícula 4º ESO Impreso matrícula 1º BACH Impreso matrícula 2º Bach

Fondo solidario de libros de texto e axudas para adquirir libros de texto e material escolar

® Imágenes y Gifs Animados ®: RECURSOS ESCOLARES: IMÁGENES DE LIBROS Y ...

Xa está aberto o prazo para presentar solicitudes de participación do fondo solidario de libros de texto e axudas para adquirir libros de texto e material escolar (modelo ED330B)  para os pais, nais, titores ou representantes legais do alumnado incluído no artigo 1.2. No caso de alumnado en situación de garda ou tutela da Xunta de Galicia, presentará a solicitude a persoa titular da dirección do centro de menores ou a persoa coa que conviva en acollemento familiar.

O prazo para presentar solicitudes remata o día 21 de xuño de 2024 (incluído)

Poden consultar máis información na sede.xunta.gal

Listaxes definitivas de alumnado admitido e non admitido

Xa se poden consultar no taboleiro de Secretaría (publicadas o 15 de maio) as listaxes definitivas de alumnado admitido e non admitido tanto na ESO coma en Bacharelato para o curso académico 2023/2024.

As persoas solicitantes que conten cun certificado dixital ou chave365 poderán consultar as listaxes correspondentes á súa solicitude ou solicitudes a través da aplicación admisionalumado

Himno Galego (conmemoración Día das Letras Galegas)

Vídeo realizado polo alumnado de 2º da ESO  interpretando o Himno Galego e coordinado pola profesora Santa Cameselle Giménez, do Departamento de Música, para conmemorar o Día das Letras Galegas.

ABAU 2024

Deixamos aquí uns vídeos de axuda para a Proba de avaliación de bacharelato para o acceso á universidade:

• INSTRUCIÓNS ABAU:

• ACTIVAR CONTA USUARIO:

• COMO FACER MATRÍCULA DE ABAU EN NERTA:

Calendario 2º Bacharelato

Iconos animados de Calendario | Iconos animados de hora y fecha gratis

Becas para alumnado con NEAE

Listaxes provisionais de alumnado admitido e excluído

Gifs Animados De Oficina Para Correos ElectrónicosXa se poden consultar no taboleiro de Secretaría, a partir de hoxe 25 de abril, as listaxes provisionais de alumnado admitido e non admitido para cada curso por orde da puntuación total obtida. O prazo de reclamación de puntuacións é de 5 días hábiles dende o seguinte á súa publicación.

As persoas solicitantes que conten cun certificado dixital ou chave365 poderán consultar as listaxes correspondentes á súa solicitude ou solicitudes a través da aplicación admisionalumado

Contador de visitas