2ª XUNTANZA DA ESCOLA DE NAIS E PAIS - 2 de febreiro de 2023

O poñente para esta segunda xornada é Ricardo Fandiño, psicólogo clínico, experto en adolescencia y presidente de ASEIA (Asociación para a Saúde Emocional na Infancia e na Adolescencia).

Baixo o título “Adolescencia e saúde emocional: entre a comunicación e os límites.

O obxectivo é analizar de forma compartida cal é a actualidade da saúde emocional na adolescencia e como podemos situarnos os adultos na relación con eles.

Traballar con adolescentes non supón só salvar unha distancia xeracional, senón que poderiamos estar a tratar con suxeitos dunha nova especie. Debemos situarnos como o antropólogo que se achega a unha nova cultura, da que non sabe, pero desexa saber.

Para iso, habemos de introducirnos nese novo mundo evitando distorsionalo co noso rumbo etnocentrista, que neste caso sería adultocéntrico.

Queda sinalada, por tanto, unha nova normalidade que desafía os nosos construtos teóricos e a nosa experiencia. A este reto enfrontámonos no noso traballo cotián, na escola, na clínica, nas institucións, coas nais, os pais e os profesionais.

ANPA Aperta e equipo directivo do IES Breamo.

PREME NA IMAXE PARA VER O BOTETÍN INFORMATIVO.

Theme by Danetsoft and Danang Probo Sayekti inspired by Maksimer