BENVIDOS AO NOSO ESPAZO WEB

IES de Barro

Outeiro 9D Perdecanai    36194 Barro

TELÉFONO 886159216 (FAX 886159224)

Convocatoria de exames de setembro do Curso 2020-21

LIBROS DE TEXTO CURSO 2021-2022

VISITA Á BIBLIOTECA PÚBLICA DE BARRO

O alumnado do instituto de Barro visitou a Biblioteca Pública do Concello  o martes 22 de xuño como actividade cultural de fin de curso.

Haikus e Microrrelatos

Este ano de encerro, liberamos a nosa imaxinación en haikus e microrrelatos. Velaquí unha pequena mostra dese fermoso traballo colaborativo do alumnado do IES de Barro:

THE BIG CHALLENGE 2021

Un ano mais o alumnado de 1º e 2º participou no concurso en línea "The Big Challenge"

.

DIA DAS LETRAS GALEGAS

O venres 21 todo o alumnado do centro puido seguir unha sesión de contacontos a cargo de Celso Sanmartín. A actuación fíxose na aula de 3ºB e foi retransmitida por streaming ao resto das aulas.

AXUDAS PARA MATERIAL PARA O CURSO 2021-2022

Aberto o prazo para solicitar as axudas para material escolar para o vindeiro curso.
Só teñen dereito as familias con renda igual o inferior a 6.000 €.
Prazo de presentación: do 21 de maio ao 22 de xuño.
Pódese presentar electronicamente (www.edu.xunta.gal/fondolibros) ou de forma presencial na oficina do IES de Barro.

DIA DO LIBRO 2021

O alumnado de 2º e 3º na materia de Inglés participou nun concurso de solapas de libro

"DASE PUBLICIDADE Á CIRCULAR 2/2021 DA SECRETARÍA XERAL DE EDUCACIÓN E F.P. QUE PRECISA O PROCEDEMENTO DE RECLAMACIÓN DAS CUALIFICACIÓNS OBTIDAS EN ASPECTOS COMO PRAZOS E MODELOS ORIENTATIVOS."

PAXINAS WEB DO DEPARTAMENTO DE INGLÉS E TITORÍAS

Estas semanas temos a unha profesora en prácticas no Departamewnto de Inglés. Chámase Alicia e xunto ao profesorado do Departamento traballou Google Sites co alumnado de 2º e 1º da ESO:

PÁXINA 1        PÁXINA 2         PÁXINA 3

NORMATIVA- Orde que regula o dereito do alumnado á obxectividade na avaliación e o procedemento para reclamar cualificacións finais e decisións de promoción e titulación.

TRABALLOS BIOLOXÍA 1º ESO

FAI CLIC  ABAIXO PARA VER AS IMAXES.

ADMISIÓN CURSO 2021-2020

Aberto o prazo para a admisión do vindeiro curso. O prazo abrangue do 1 ao 22 de marzo.
Documentación necesaria: solicitude+ certificación matrícula do curso actual+ fotocopia do DNI.

Curso 2021-2022

Infórmase que todo o alumnado de 6º de Primaria do CEIP Amor Ruibal que presentou solicitude de reserva de praza para o vindeiro curso (2021-2022) foi admitido.

CONVOCADAS AS PROBAS DE ACCESO AO CICLOS DE GRAO MEDIO E SUPERIOR DE FORMACIÓN PROFESIONAL ANO 2021. MÁIS INFORMACIÓN NOS DOUS PDF

HORARIO ESPELLO DO IES BARRO (CURSO 2020-2021)

O horario espello do IES de Barro para o presente curso 2020-21, no suposto de confinamento parcial ou total, será semellante o vixente horario presencial.

DISTRIBUCIÓN DE MÁSCARAS ENTRE O ALUMNADO

(Orde publicada no DOGA do 13 de novembro de 2020)

A Consellería de Educación publicou un procedemento de distribución de máscaras entre o alumnado pertencente a familias cunha renda per cápita igual ou inferior a 6.000 €.

O limiar de 6.000 € foi o de referencia neste curso para poder ter dereito á axuda de material escolar, polo tanto, todo o alumnado que foi beneficiario da axuda de material vai ter automaticamente dereito ás máscaras sen ter que presentar solicitude.

Se algún alumno/a pertence a familias con rendas iguais o inferiores a 6.000 € que por calquera circunstancia non obtivera a axuda de material (non presentou a solicitude no seu momento por exemplo) pode presentar unha solicitude para a obtención das máscaras na oficina do instituto no prazo que abrangue do 16 ao 27 de novembro.

Plan de Continxencia do IES Barro Curso 2020-21

HALLOWEEN

O alumnado de 1º e 2º desenvolveu unha actividade de Halloween

CHARLA CULTURAL EN INGLES

O 27 de outubro alumnado de primeiro recibiu unha charla en ingés

A Xunta retrasa unha semana o inicio do curso

A Xunta retrasa unha semana o inicio do curso 2020-21 na Educación Secundaria.

Observacións:

As clases comezarán de xeito escalonado:

1º e 2º ESO o mércores 23 ás 08:15

3º ESO o xoves 24 e 4º ESO o venres 25 a mesma hora.

FONDO SOLIDARIO DE LIBROS DE TEXTO: LISTAXE PROVISIONAL DE EXCLUÍDOS

Convocatoria de Setembro Curso 2019-20

Convocatoria de Setembro  Curso 2019-20

ACTIVIDADE MÚSICA 3º ESO