Raquel Freire Fernández

Mención de honra na Olimpiada Matemática Galega 2023

Parabéns Héctor! Un orgullo para a nosa comunidade

RESERVA E ADMISIÓN PARA O CURSO 2023-2024

Ábrese o proceso para o curso 2023-2024. Poden ver a información no partado de Secretaría

-

O IES AS LAGOAS protagonista na revista de ciencia “Avances en Ciencias de la Tierra”

atallo

Presentamos o número 12 da revista “Avances en Ciencias de la Tierra” Editado por EPHYSLAB en colaboración coa Asociación Ambiental ESCLIMA.

Neste volume recóllese a síntese dos proxecto realizados polos alumnos doSTEMbach do IES As Lagoas de Ourense.

Desde o equipo de profesores do instituto implicados nesta aventura, queremos manifestar o noso agradecento as dúas promocións de alumnos que xa remataron os seús estudos, pola súa implicación no traballo e motivación que da como resultado este documento. Tamén agradecer o traballo, supervisión e entusiasmo do profesorado do grupo EPhysLab (Environmental Physics Laboratory) da Universidade de vigo sen o cal este traballo Vigo que fai posible a edición deste documento.

ELECCIÓNS/RENOVACIÓN DO CONSELLO ESCOLAR

O día 8 de novembro iniciouse o proceso electoral para renovar parcialmente o Consello Escolar do IES As Lagoas.

Os censos estarán no tablón de anuncios da secretaría do centro. Calquera persoa interesada en consultalo, deberá miralo alí coa prohibición expresa da facerlle fotos ou reproducir ditos censos.

No seguinte atallo, recóllese o calendario electoral atallo

Raquel Freire Fernández

Premio extraordinario de ESO da Xunta

Parabéns Raquel! Un orgullo para a nosa comunidade.

VALES DE MATERIAL

Os vales de ampliación de axuda de material (25 euros) están a disposición na Secretaría do centro.

As datas dos exames pendentes están no apartado Alumnado -> Pendentes

GAIOLA ABERTA

Xa podes mirar o novo número da nosa revista Gaiola Aberta no apartado "Últimos números" do bloque da revista.