Matriculación

Opcións de matrícula 2021/22  atallo

O alumnado dos centros adscritos que realizara a reserva e o alumnado que obtivera praza no proceso de admisión, realizará a matrícula aténdose ao seguinte calendario:

Do 25 de xuño ó 12 de xullo, ambos incluídos (alumnado que promocione en xuño)

Do 1 ao 10 de setembro, ambos incluídos (alumnado que promocione en setembro)

Procedemento de matrícula

> A matrícula realizarase, preferentemente, de xeito telemático por medio do correo electrónico. Uns días antes do inicio do prazo de matrícula enviarémoslles un correo electrónico coas instrucións así como cun PDF para formalizar a matrícula.

Se non reciben este correo poden pasar pola secretaría do IES a recoller o sobre  de matrícula.

Documentación para a matrícula:

- Copia do Boletín de Notas / certificación académica / Historial académcio

- Fotocopia do DNI ou do pasaporte (de non posuír algún destes documentos,

presentarase copia do libro de familia)

- Fotocopia da tarxeta sanitaria do/a alumno/a (só alumnado de 1º e 2º de ESO)

- 1 fotografía recente, tamaño carné, co nome no reverso.

> Taxas que se aboarán nos números de conta indicados nos impresos.

- Seguro escolar (1,12 €) Obrigatorio para todo o alumnado agás os que se matriculen en 1º ou 2º de ESO.
- Cuota anual da ANPA (Asociación de Nais e Pais de alumnos) (15,00€) Cuota voluntaria