Liñas de innovación e formación no Aquis

Espazo COVID
Ensino non presencial

O horario en caso de confinamento contempla que as clases sexan de 30 minutos, reservándose os primeiros 10 minutos e os últimos para a conexión e realización de tarefas.

Protocolo de actuación da Consellería
Acceso ó protocolo.
Enquisa de autoavaliación
Acceso á enquisa.
Folla de declaración responsable
Acceso á declaración.
Información xeral sobre medidas de hixiene e protección
Vídeos e material gráfico:

CALENDARIO FINAL DO CURSO 2020-2021.

MES DE XUÑO.

AVALIACIÓN EXTRAORDINARIA DE 2º BACH:

• Exames convocatoria extraordinaria: días 17 a 22 (ver horarios)
  • Entrega de notas: Mércores 23 de xuño ás 12:00
  • Revisión de exames e posibles reclamacións: 25 e 28 de xuño (ver información sobre reclamacións e horarios).
  • Matrícula para as ABAU e outros trámites administrativos (achégase información xunto co boletín de notas)
  • Probas de ABAU:  13, 14 e 15 de XULLO (prof. acompañante José Formigo)

AVALIACIÓN ORDINARIA DE ESO E 1º BACH:

• Entrega de notas: Venres 25
    • ES0: 10:00
    • 1º BACH:  11:00
  • Devolución dos libros de texto da ESO: no momento da entrega de boletíns
  • Revisión de notas e posibles reclamacións (ver información sobre reclamacións e horarios).
  • Entrega de matrículas de honra a 4º da ESO: 30 de xuño ás 12:15
  • MATRÍCULA (alumnado que aproba todo en xuño): 25 de xuño a 10 de xullo (entrega dos sobres xunto co boletín de notas).

Axudas para adquisición de material escolar
 Publicouse no DOG a orde do 6 de maio de 2021  que regula a participación no fondo solidario de libros de texto e na que se convocan axudas  para adquisición de libros de texto e material escolar.

Para o curso que vén o IES Aquis Celenis vai estender EDIXGAL a todos os cursos de ESO e, como todo o material se proporciona a través da aula virtual, as familias non se poden acoller ás axudas para libros de texto. Non obstante, si se poden acoller ás axudas para a adquisición de material escolar ( 50 euros) se cumpren os requisitos establecidos na orde.

Prazo de presentación: ata o 22 de xuño de 2021.

Formas de presentación:

·         - Presentación presencial no centro. Descarga do Anexo I (solicitude) e do Anexo II.

·           - Entrar na aplicación Fondolibros (https://www.edu.xunta.es/fondolibros) e, unha vez cubertos os anexos, gardar a solicitude e conservar o número asignado polo programa. Logo pode entregarse a solicitude no centro (imprimindo os anexos I e II e asinándoos debidamente) ou a través da Sede Electrónica da Xunta de Galicia.

Participación do Aquis no FORO 3 do 26 de abril

Foro Centros: Nuevo currículo para nuevos desafíos
organizado polo Ministerio de Educación y FP.

Accede aquí ó vídeo.

Para resolver cuestións de tipo administrativo é necesario solicitar cita previa.

O IES Aquis Celenis recibiu o primeiro premio INNOVAGAL na categoría de centros de secundaria e bacharelato. Este premio concédeo a Consellería de Educación para "premiar aqueles centros cunha traxectoria de compromiso coa innovación educativa ó desenvolver enfoques didácticos e/ou organizativos que buscan dar resposta ás necesidades do seu alumnado".
Ademais tamén lle foi concedida unha mención de honra que recoñece o esforzo organizativo para adaptarse á situación de pandemia.