Liñas de innovación e formación no Aquis

Espazo COVID
Ensino non presencial

O horario en caso de confinamento contempla que as clases sexan de 30 minutos, reservándose os primeiros 10 minutos e os últimos para a conexión e realización de tarefas.

Protocolo de actuación da Consellería. Curso 2021-2022
Acceso ó protocolo.

Información xeral sobre medidas de hixiene e protección
Vídeos e material gráfico:

CONVOCATORIA PARA A ACREDITACIÓN DE NIVEL DE LINGUAS ESTRANXEIRAS

A Consellería de Educación publicou unha resolución para que o alumnado que curse no próximo curso 2º de bacharelato, 1º de bacharelato ou 4º de ESO poida presentarse de maneira gratuíta ás probas que certifican o nivel en linguas estranxeiras. No seguinte enderezo pode consultarse toda a información:

Nesta convocatoria o alumnado pode concorrer ás probas en francés, inglés ou portugués, que son as linguas que se imparten no noso centro, para acreditar os niveis B1, B2 ou C1, segundo considere.

O modelo de solicitude pode descargarse AQUÍ e debe ser entregado na conserxería do centro antes do 15 de xullo.

AXUDAS DE MATERIAL

As listaxes provisionais de axudas de material para o curso 2022-2023 poden consultarse no taboleiro do centro.

Os vales das axudas concedidar poderán recollerse a partir do 18 de xullo.

MES DE XULLO

Para resolver cuestións de tipo administrativo pode solicitar cita previa.