You are herePRESENTACIÓN PONENCIA SOBRE CONVIVENCIA E INTERCULTURALIDADE

I XORNADAS DE INNOVACIÓN EDUCATIVA

Data do evento: 15/02/2011

Lugar: FACULTADE DE CIENCIAS DA EDUCACIÓN A CORUÑA

O martes 15 DE FEBREIRO participamos nestas xornadas presentando unha comunicación que (tendo presente o enfoque comunitario de traballo en rede que dende hai máis de dez anos levamos a cabo no barrio de Fontiñas) aborda as experiencias sobre convivencia e interculturalidade realizadas no  IES Antonio Fraguas como centro educativo en si mesmo e en colaboración coas diferentes entidades sociais.

O título: Convivencia e interculturalidade na escola e no contorno. Elaborada por Eva González Santiago (Unidade de Traballo Social de Fontiñas, Santiago de Compostela) e Mª Dolores Sanz Lobo (IES Antonio Fraguas, Santiago de Compostela).

O documento que se xunta é un recopilatorio de programas e actividades que reflicten o traballo desenvolto no IES por moitos profesores e profesionais implicados nestes temas. Noraboa a todos e todas.

convivencia e interculturalidade extracto.pdf953.23 KB

Prazos reclamación