Presentación calendario Conxelados Pereira 2023

O alumnado de Afondamento de Galego participou no acto de presentación do calendario-receitario 2024 da empresa viguesa de Conxelados Pereira. No acto participaron dous chefs, Ana Vilar, nominada como mellor cociñeira no certame de Tapas de Galicia, e Lluis de la Riva, finalista da 11ª edición do concurso de Master-cheg España. Cada un elaborou un prato das receitas do libro Cocina Gallega de Álvaro Cunqueiro e Araceli Filgueira. Cociñaron para nós en directo e degustamos unha empanada de chocos e vieiras con xamón.

Puidemos coñecer o fillo do escritor, César Cunqueiro, que nos contou algunhas anécdotas do seu pai e tamén aos responsables da empresa Pereira.

No acto participaron tamén as alumnas Gadea López e Alba García en nome do alumnado e o noso director.

Foi unha xornada moi especial porque se estreou o coro do instituto que dirixe David Barros cantando o fermoso poema de Cunqueiro "No niño novo do vento".