Día das bibliotecas,

"O amor pola lectura é algo que se aprende pero non se ensina. Da mesma forma que ninguén pode obrigarnos a namorarnos, ninguén pode obrigarnos a amar un libro. Son cousas que ocorren por razóns misteriosas, pero do que si estamos convencidos é que hai un libro que nos espera a cada un de nós. Nalgún lugar da biblioteca hai unha páxina que foi escrita para nós"

Alberto Manguel

O 24 de outubro conmemórase o DÍA DAS BIBLIOTECAS. Con motivo desta data  o Grupo de profesoras encargadas da biblioteca do IES Álvaro Cunqueiro elaborou un plan de actividades nas que se inclúe a visita do alumnado da Eso á Biblioteca Escolar do centro para coñecer os fondos documentais e familiarizarse co servizo de préstamo; así como  unha actividade de aula consistente na lectura de imaxes.

Se queres ver fotos das actividades. Fai clik aquí.