LETRAS GALEGAS 2014

O venres, 16 de maio, celebramos no noso centro o Día das Letras Galegas.

O Departamento de Galego e o de Música, coa colaboración da nosa compañeira María López, organizaron con alumnos e alumnas de distintos cursos varios actos simultáneos:

No vestíbulo interpretáronse cantigas medievais, un romance tradicional e rematouse co poema de Álvaro Cunqueiro “Quen poidera namorala”.

No xardín foron recitados e cantados varios poemas, entre eles, a cantiga de amigo de Martín Códax “Ondas do mar de Vigo” e unha pastorela medieval.

No salón de actos tivo lugar a homenaxe ao poeta X. Mª Díaz Castro, ao cal se lle dedicaba este ano o Día das Letras Galegas. Recitáronse varios poemas do autor, acompañados por música de violonchelo. Entre estes poemas salientamos o de “Penélope”, o máis coñecido de Díaz Castro.

Aquí tendes algúns videos do evento: