THE BIG CHALLENGE CONTEST

Un ano máis, terceiro curso consecutivo, alumnos do Alvaro Cunqueiro dos diferentes niveis da ESO participaron no concurso nacional de inglés THE BIG CHALLENGE . Os resultados foron magníficos, particularmente nos dous niveis superiores de 3º e 4º da ESO. No nivel de 3º da ESO temos no noso centro o campión de Galicia e ocupando o posto 13 a nivel nacional: ANXO COSTA POSADA , así como PALOMA RIAL PAZ – posto 16 de Galicia no nivel de 1º Eso e IRIA HERBELLO LAGO, posto nº 13 de Galicia no nivel de 4º ESO .

Todos os alumnos participaron con ilusión e quedaron encantados cos diversos premios que a organización lles mandou. Desde o Departamento de Inglés: GRAZAS  A TODOS POLA VOSA ILUSIÓN E ESFORZO e vémonos na seguinte edición do concurso o año próximo .