O Vindel no Cunqueiro

Este curso lembrarémolo sen dúbida por ser o da "visita" do pergamiño Vindel á súa casa, este feito histórico provocou no profesorado de moitos lugares que promovéramos actividades ó redor deste evento. No IES Álvaro Cunqueiro foi aceptada a proposta dun Plan Proxecta que transmitira ó alumnado e á comunidade educativa a importancia de que Vigo fora o epicentro desta xoia documental da Idade Media.

Os departamentos de Galego, Música, Portugués, Historia e normalización lingüística tiramos do carro para programar actividades nas clases e fora delas que nos achegaran ó obxectivo. A visita física ó pergamiño Vindel foi esencial, sobre 300 alumnos foron camiñando ata Alcabre como unha peregrinaxe hacia o orixinal das cantigas de Martín Códax.

Foi unha experiencia realmente enriquecedora a colaboración multidisciplinar dende distintas materias que potenciaba dun xeito agradable e efectivo toda esta monografía que quedará para sempre na memoria dos nosos alumnos coa ventaxa indiscutible de que ó tempo afondaban na súa propia e máis cercana historia, unha historia que está no mundo enteiro xa para sempre con letra, música e imaxe.