Blogues externos

Edilingairmau

Blog do Equipo de Dinamización da Lingua Galega do IES Ramón María Aller Ulloa.

Sofista

Blogue de filosofía do profesor Roberto Barral. Información académica e tamén sobre actividades relacionadas coa asinatura, como conferencias, cursos e incluso un pequeno foro chamado "sofistas de Lalín" donde se tratan temas relacionados coa historia da filosofía, a antropoloxía ou a ética.

Plasticando

Blogue do profesor Sebastian Rozas. Antes chamábase Plasticando plástica. Un completo blogue con información moi útil para os alumnos. Ademáis da plástica toca asemade o tema das curtametraxes e a animación e, en especial, o ciclo de curtas do instituto: Anirmau.

Castigar mi entendimeniento

Blogue do profesor Javier López, adicado á literatura española. Como él mismo afirma na portada: " Se ofrecerá con ello alguna reflexión sobre el arte de escribir, la condición contradictoria del escribiente y la labor imprescindible y crítica del lector. Se suman materiales complementarios para escolares."

Revista KaReal

Revista de literatura no amplo sentido da palabra, coa colaboración do alumnado de literatura do Aller Ulloa. Imaxe e palabra para o disfrute dos sentidos.