Información importante

Proba Libre ESO - 20 de maio

Publicación das cualificacións provisionais: 2 de xuño.

Periodo de reclamacións: 3, 6, 7, 8 e 9 de xuño

Formulario de reclamación

Publicación cualificacións definitivas: 10 de xuño

Letras Galegas 2022 - 17 de maio

Florencio Delgado

Uso da máscara no centro

A dirección do EPAPU Albeiros recomenda o uso da máscara nas aulas e nos corredores do centro.

Protexámonos

É cousa de todos.

Experiencias no EPAPU. Vídeo 12: María

Presentámosvos o último vídeo dunha serie no que o persoal docente e non docente e o alumnado nos relatan a súa experiencia. Neste, María explícanos o que conleva traballar en educación con persoas adultas, os retos, as dificultades e as compensacións. O contido do vídeo está interpretado en LSE e subtitulado en galego. Podes velo aquí:

Experiencias no EPAPU. Undécimo vídeo: Miguel

Presentámosvos o undécimo vídeo dunha serie no que o persoal docente e non docente e o alumnado nos relatan a súa experiencia. Neste, Miguel explica que o levou a estudar no EPAPU, como se sente neste centro e os seus plans de futuro. O contido do vídeo está interpretado en LSE e subtitulado en galego. Podedes velo aquí:

Experiencias no EPAPU. Décimo vídeo: Jessica

No décimo vídeo da serie Experiencias no EPAPU, Jessica cóntanos a súa motivación para estudar no EPAPU e os seus plans de futuro. O contido do vídeo está interpretado en LSE e subtitulado en galego. O vídeo é accesible para persoas xordas, xa que inclúe interpretación en LSE e subtitulado en galego. Podedes velo aquí: