PXA 2022-2023

Achégase a PXA do presente curso 2022-2023.

Día non lectivo

Bo día familias,

Informámosvos que o vindeiro LUNS día 5 de decembro será NON LECTIVO na nosa escola.

De este modo, a asistencia ao centro durante esa semana, contando tamén cos días festivos sería a seguinte:

LUNS 5: Non asistimos á escola, día non lectivo propio do centro.

MARTES 6: Non asistimos á escola, festivo polo día da Constitución.

MÉRCORES 7. Si asistimos á escola.

XOVES 8. Non asistimos á escola, festivo polo día da Inmaculada.

VENRES 9: Si asistimos á escola.

Saúdos!

Convocatoria de Reunión ás Familias do Alumnado de 3 anos

13/12/2022 16:00

Prezadas familias do alumnado de 3 anos,

Ante a aproximación da finalización deste 1º trimestre e co propósito de abordar algúns aspectos relativos a evolución do grupo-aula nestes primeiros meses de escola, considero importante desenvolver esta reunión conxunta.

Agradecería que as familias que non poidan asistir comunicásenmo, para poder facilitarlles os aspectos tratados.

Agardo a vosa asistencia,

A titora de 3 anos.

Padlet Teacher Toño: Recompilación de vídeos en inglés.

Boas tardes.

Aquí deixamos unha ligazón cun recompilatorio de material audiovisual co que traballamos con regularidade en clase. Os vídeos están organizados de xeito temporal en función dos contidos que estamos vendo nesa unidade. Iremos modificándoo con regularidade, así que se queredes practicar na casa vos recomendo gardar o enderezo en favoritos para aceder a eles.