O NOSO LOGO

DEPARTAMENTO DE ORIENTACIÓN

os crespicontos dos cativos

Semana chea de aventuras e de grandes historias... e como non... os noso peques aportan toda a súa creatividade contándonos fermosas historias... PASE DE OURO

OS CRESPIDETECTIVES

É TEMPO DE INVESTIGAR... SACADE O GORRO, A LUPA E  ACOMPAÑADE AOS CRESPIDETECTIVES MÁIS INTRÉPIDOS DO ORIENTACRESPI!!!

CRESPICUENTOS

E como cada semana, o noso super equipo de Orientacrespi achéganos unha nova proposta. Que será, que será?... Se o queredes saber ollade este novo vídeo. Esperamos as vosas achegas nos correos de nivel.

AS CRESPIADIVIÑAS DOS PEQUES

E xa temos as adiviñas dos peques do noso cole...

OS CRESPINTRUSOS

Xa están por aquí os nosos compis de orientación. Eles tamén quixeron xogar cos intrusos ... e non o fan nada mal.

Seremos quen de averiguar quen é o intruso?

CRESPITRABALiNGUAS

E xa temos a parte do nos alumnado facendo trabalinguas como auténticos expertos!!!!

Crespiorientación davos o pase de ouro!!!! se queredes ver os vídeos, premede na imaxe.

CRESPIADIVIÑAS

Xa están aquí os mestres máis rebuldeiros do noso cole cun novo crespirreto lingüístico... Non paran. Desta vez non se lles vai trabar a lingua, pero veremos a ver se son quen de averiguar a solución a estas adiviñas... Desta vez queren que os retedes enviándolles un vídeo coa vosa adiviña... poñédello difícil que seguro que o saben. Estamos desexando ver as vosas propostas... Explorade, observade, inventade... para ser auténticos superheroes da lingua. ESPERAMOS AS VOSAS ACHEGAS!

E lembrade que estas actividades SON ABERTAS A TODO O ALUMNADO! para o noso taller de estimulación da linguaxe.

Crespitrabalenguas

Unha semana máis, imos xogar coa linguaxe, esta vez toca trabalinguas... veremos a ver se aos nosos mestres máis faladeiros se lles traba a lingua

ATREVÉDESVOS?

Lembrade que estes retos están abertos para todo o noso alumnado a modo de taller de estimulación e esperamos a participación de todos e todas

Crespitrabalenguas from Crespo Rivas on Vimeo.