blogue deadmin

APLICACIÓN ABALAR MÓBIL

ATENCIÓN FAMILIAS:

O equipo docente deste centro empraga a aplicación da Xunta de Galicia "ABALAR MÓBIL" para comunicarse coas familias, polo qe é preciso que nestes primeiros dias do curso todas as familias a teñan descargada.

Descargar a aplicación, crear usuario e contrasinal. Tamén pedirá o teu número de teléfono que debe estar actualizado na secretaría do Centro, senon, non accederás aos datos do teu fillo/a.

Cando apareza "abalarMóbil quere enviarlle notificacións" debe premer en PERMITIR.

A través desta aplicación poderás ver as cualificaións do teu fillo-filla, xustificar as faltas de asistencia ou puntualidade, recibir ou enviar notificacións ao colexio, pedir titorías, etc.

Poden descargala os responsables do alumno/a sempre e cando os números de teléfono consten na secretaría do Centro.

Para máis información, podedes consultar a o seguinte enlace:

LISTAXES DE 3 ANOS POR GRUPOS E TITORAS

Publicación das listaxes de alumnado de 4º de educación infantil por grupos e titoras.

Atoparedes toda a información no arquivo adxunto.

FELIZ INICIO DE CURSO

FESTA DOS MAIOS