Visita a un Muiño en Couso - Outubro 2018

25/10/2018 09:00
25/10/2018 14:00

Hoxe as escolas de Tabagón, Couso e Novás foron visitar un muíño na zona de Couso. Quedamos todos os nenos e nenas na escola de Couso e fomos andando ata a zona na que estaba o muíño.

Como o muíño era pequeno fixemos pequenos grupos e mentres un entraba os outros aprendíamos diferentes cousas sobre as árbores que nos rodeaban. Demoslle a cada grupo unha folla de unha das árbores que alí había e eles tiñan que buscar onde se atopaba esa árbore. Os nenos e nenas pasarono xenial e todos conseguiron atopar todas as árbores que lles plantexaron.

Mentres, o grupo que entraba no muíño aprendía como se fai a fariña de millo, viron como se moia e poideron tocar a fariña que se iba facendo. Ademais baixamos a zona de abaixo por onde caía a auga e facía xirar a roda.

actividade | by Dr. Radut