Maio 2024

OS NOSOS VIOLÍNS!

OS NOSOS VIOLÍNS ! de Vanesa Carballo Leal

O VIOLÍN DA PROFE FARNERS

A nosa profe de prácticas, Farners tamén é violinista como era Luisa Villalta así que trouxo á escola o seu violín e ensinounos moitas cousas ademais tamén tocou un pouquiño unha peza que sabíamos tod@s!

Moitas grazas!

O VIOLÍN DA PROFE FARNERS de Vanesa Carballo Leal

RECEITA DA FAMILIA FELIZ!

Na escola de San Paio empregrando as tablets e coa app STOP MOTION creamos tres curtas animadas coas nosas receitas da familia feliz!

CURTA ANIMADA: RECEITA DA FAMILIA FELIZ (Presentación) de Vanesa Carballo Leal

CONTO " UN PUÑADO DE BOTONES"

Unha das actividades que fixemos co gallo do Día da Familia foi representar a nosa familia a través do conto "  Un puñado de botones".

" UN PUÑADO DE BOTONS" de Vanesa Carballo Leal

GRAZAS FAMILIAS!

Grazas a todas as familias que viñestes polas escolas para contarnos un conto! O alumnado disfrutou moito desta actividade así como tamén foi de gran acollida entre as nais e pais das escolas. Moitas grazas por participar!

AS FAMILIAS CONTAN! de Vanesa Carballo Leal

CONTO " O GRAN SOÑO OLÍMPICO" ESCOLA DE FRANCELOS

O alumnado de primaria ilustra e narra o conto dos valores olímpicos que a xoaniña elexiu para eles!

O GRAN SOÑO OLÍMPICO de Vanesa Carballo Leal