Xaneiro 2024

MOCHILAS VIAXEIRAS.

De novo poñemos en marcha as MOCHILAS VIAXEIRAS para infantil e para primaria que viaxarán ás casas dos nenos e nenas do Cra. Esta actividade está enmarcada dentro do Proxecto Lector do Centro e resulta unha experiencia moi enriquecedora tanto para o alumnado como para as familias. É unha actividade que te

MOCHILAS VIAXEIRAS de Vanesa Carballo Lealn unha gran acollida. Agardamos que as disfruten moito.

MASCOTA OLIMPICA DO CRA

Comenzamos o segundo trimestre compartindo unha actividade coas familias. Buscamos entre todos crear a mascota olímpica do Cra Amencer!

BUSCAMOS A MASCOTA OLÍMPICA DO CRA de Vanesa Carballo Leal

CONVIVENCIA E FESTA DE NADAL!

Superado o primeiro trimestre, prendemos o lume olímpico coa axuda de José Manuel Prado e bailamos e cantamos nunha festa de nadal na que convidamos ás nosas familias.

CONTO: MI CUERPO ES MÍO

Un dos retos do calendario de adviento era darnos apertas. Antes contamos este conto para aprender a respetar e a pedir permiso antes de tocar, abrazar ou bicar a alguén.

CONTO MI CUERPO ES MÍO de Vanesa Carballo Leal

OLIMPIADAS LECTORAS PRIMARIA

Todo o alumnado de primaria consegue o seu diploma e a súa copa de campeóns por ter superada a primeira parte das Olimpiadas Lectoras.

OLIMPIADAS LECTORAS PRIMARIA de Vanesa Carballo Leal