ACTIVIDADES EXTRAESCOLARES

ATENCIÓN AO PÚBLICO SÓ CON CITA PREVIA NO TELÉFONO 881 960028

HORARIOS DE TITORÍA DE PAIS/NAIS DE E.S.O

Poden consultar aquí o horario de atención a pais/nais e/ou titores/as legais do profesorado de E.S.O.

LISTAXE DEFINITIVA FONDO LIBROS E.S.O.

As listaxes están publicadas no  taboleiro de anuncios situado no interior do centronon se poden publicar na web

Para a súa consulta chamen ao 881960028  en horario de 9:20 a 15:55 horas e informarémolos dos libros adxudicados a cada alumno/a ou na aplicación de FONDO LIBROS.

MENÚ SETEMBRO 2021

COMEZO DAS CLASES EN EDUCACIÓN INFANTIL, PRIMARIA E SECUNDARIA

As clases en Educación infantil e primaria comezan o día 9 de setembro en horario de 9:20-15:55 horas.

As clases en E.S.O.  comezan o día 15 de setembro en horario de 9:20-15:55 horas.

Desde o día 9 de setembro haberá servicio de transporte e comedor.

HORARIO DE ATENCIÓN AO PÚBLICO DURANTE O CURSO

DO 1 DE SETEMBRO ATA O 8 DE SETEMBRO: DE 9:00 A 14:00

A PARTIRES DO 9 DE SETEMBRO: DE 9:00 A 14:30 E DE 15:00 A 15:55.

CON CITA PREVIA

AULAS EXAMES SETEMBRO

Consúlten aquí as aulas para os exames de setembro.

DISTRIBUCIÓN DE CURSOS PARA O VINDEIRO CURSO

Informámoslles que para o vindeiro curso non se fará ningún agrupamento en ningún grupo de Infantil e Primaria.

ADMISIÓN ALUMNADO COMEDOR

Todo o alumnado que solicitou praza no comedor para o vindeiro curso está admitido.