ACTIVIDADES EXTRAESCOLARES

ATENCIÓN AO PÚBLICO SÓ CON CITA PREVIA NO TELÉFONO 881 960028

MENÚ MAIO 2021

ACTIVIDADES DO CONCELLO DE ZAS PARA O DÍA DAS LETRAS GALEGAS 2021

O Concello vén de programar unha serie de actividades para conmemorar o Día das Letras Galegas, poden consultar toda a información nos arquivos adxuntos.

MENÚ ABRIL 2021

EXAME PENDENTES ESO

O exame de pendentes da materia de Física e Química terá lugar o vindeiro 11 de maio de 2021 ás 12:05 na aula de desdobre de 4º ESO.

Grazas pola súa colaboración.

MENÚ MARZO 2021

Para visualizar o menú nos seus dispositivos móbiles teñen que facelo a través da opción de descargas.

PROCESO DE ADMISIÓN DE ALUMNADO PARA O CURSO 2021-2022

No arquivo adxunto teñen toda a información sobre o proceso de admisión de alumnado para o curso 2021-2022.

MENÚ XANEIRO 2021

VACACIÓNS DE NADAL

Estimadas familias:

Informámolas de que as vacacións de Nadal serán desde o día 23 de decembro ata o día 7 de xaneiro, ámbolos dous incluídos, así que o último día de clase antes de Nadal será o martes 22 de decembro, e se voltará ás clases o venres 8 de xaneiro.

O martes 22 de decembro haberá horario completo de clases, servizo de comedor e transporte.

Un saúdo e boas festas.

A Dirección