SOLICITUDE DE ADMISIÓN PARA O CURSO 2022-2023

2ª Fase.- SOLICITUDE DE ADMISIÓN NO NOSO CENTRO. Curso 2022/2023.

Desde o próximo día 1 e ata o 21 de marzo, ambos inclusive, estará aberto o prazo para a presentación de solicitudes de admisión para alumnado de nova incorporación ao centro.

* Cumprimentación de solicitudes:

o   A través da aplicación https://www.edu.xunta.gal/admisionalumnado. A solicitude debe ser impresa e unha vez asinada presentala no centro xunto con toda a documentación que se indica máis abaixo.

o   Sede electrónica, mediante Chave365 ou Certificado Dixital. A solicitude faise na sede, onde se sobe a documentación escaneada, e neste caso non é necesario entregar nin a solicitude nin a documentación no centro.

o   De xeito manual. Hai que recoller o impreso ED550B (no centro ou aquí), cubrilo, asinalo e presentalo no centro xunto coa documentación que se indica máis abaixo.

* Documentación que se debe achegar:

o   Fotocopia do DNI ou do libro de familia (páxina na que figure o alumno que solicita praza).

o   Certificado do expediente académico, expedido polo centro no que está actualmente matriculado/a o alumno/a que solicita praza.

o   De darse o caso, sentenza xudicial de separación ou divorcio e/ou convenio regulador onde conste a custodia do menor.

Publicación das listaxes provisionais de alumnado admitido: antes do 25 de abril de 2022.

Publicación das listaxes definitivas de alumnado admitido:  antes do 15 de maio de 2022.

Formalización da matrículado 20 ao 30 de xuño de 2022.