CIRCULAR FAMILIAS ALUMNADO INFANTIL

Estimadas familias do alumnado de educación infantil:

Tal e como se vos informou o pasado 7 de outubro, os vosos fillos/as foron incluídos nun expediente de Educovid por poder ser considerados contactos dunha persoa que posteriormente dou positivo en Covid-19, pero que non tivera síntomas estando con eles/as. Queremos deixar constancia de que para os vosos fillos/as solicitouse dende Sanidade unha proba PCR de carácter meramente preventivo, polo que non era necesario manter corentena segundo nos informou o Servizo de Alertas epidemiolóxicas.

Unha vez aberto o expediente, dende o centro non temos ningunha información nin responsabilidade da execución do mesmo. Para preguntar pola situación na que se encontra o voso fillo/a (resultado ou realización da proba PCR, se pode ou non incorporarse ao centro...) debedes preguntar na Consellería de Sanidade, pois son cuestións que están fóra do ámbito educativo.

Lamentamos as molestias que isto poida ocasionar, pero non somos responsables das actuacións que dende Sanidade se leven a cabo.

Ao igual cá vós, só queremos o mellor para os vosos fillos/as.

Un saúdo.

Silvia Padrón