AXUDAS ECONÓMICAS COMEDOR ESCOLAR. CORONAVIRUS: COVID-19

Dirixidas a familias que teñen fillos/as que empregan o servizo de comedor de xeito gratuíto ou pagando 1€ por día.

Presentación de solicitudes:

-    Opción 1: Obrigatoriamente por medios electrónicos a través do formulario normalizado dispoñible na sede electrónica da Xunta de Galicia, https://sede.xunta.gal/, buscando o procedemento ED601B.

-    Opción 2: Para as familias que acrediten dificultades para formalizar a solicitude por medios electrónicos: enviar ao correo electrónico do centro cpi.santa.lucia@edu.xunta.es a seguinte información:

1.   Fotografía do DNI ou NIE da persoa representante legal do alumnado (titor/a)

2.   Nome e apelidos do titor; nome, apelidos e curso dos fillos/fillas

3.   Fotografía do comprobante do número de conta bancaria no que se quere recibir o aboamento da axuda.

Prazo do 3 de marzo ao 6 de abril, ámbolos dous incluídos.

Moi importante: Ler o Documento explicativo.