ciencias sociais

Revista de Historia - 2ª entrega - 4º ESO

Clica na imaxe seguinte para acceder á 2ª entrega da Revista de Historia elaborada polo alumnado de 4º ESO. Grazas por seguirnos!!

Primeiro número de Historia. 1º Trimestre - Revista dixital

Publicamos, tarde, pero publicamos! O primeiro número da revista dixital de Historia do centro, correspondente co primeiro trimestre.

Os redactores e editores foron as alumnas e alumnos de 3º da ESO, e os contidos céntranse no século XVI. (click na imaxe para acceder á revista)

A MIÑA HISTORIA PERSOAL

En 3ºB traballamos sobre a nosa historia persoal facendo unha liña do tempo.

Para elo fomos sinalando as datas importantes dende que nacemos e representámolas con debuxos, fotografías...

Finalmente expuxémolas diante dos nosos compañeiros.

Os nosos partidos políticos

O alumnado de 5ºB afondouse durante o segundo trimestre no estudo da poboación e a súa organización. Tras coñecer o funcionamento da sociedade dende os últimos anos ata a actualidade así como os cargos necesarios para que esta poida seguir evolucionando, o alumnado distribuiuse en grupos onde puido deseñar o seu propio partido político coas sùas ideas e a súa forma de entender a sociedade. Así aprenderon a traballar en equipo, contrastar diferentes puntos de vista, chegar a acordos, respectar as opinións dos demáis... promovendo valores e desenvolvendo as Competencias Sociais e Cívicas.

Como resultado, os discentes expuxeron un cartel publicitario do seu partido onde se recollían as súas principais ideas, obxectivos, cargos, valores e propostas para a sociedade, desenvolvendo así a Competencia Lingüística, potenciando principalmente a expresión escrita. Ademais, para fomentar a destreza da expresión oral o alumnado presentou aos seus compañeiros/as o seu partido político e finalmente, tras cada exposición, realizamos un debate respecto ás propostas feitas. Deste xeito tamén se traballou a Competencia en Sentido da Iniciativa e Espírito Emprendedor, pois eran os discentes os que elaboraban as propostas.

Partido Político Movemento Laranxa

Partido Político Os Dereitos Xenerosos

VIAXE AO ESPAZO.

Estivemos traballando en ciencias sociais o tema do espazo coas estructuras cooperativas complexas. Formamos grupos de expertos, un neno ou nena de cada grupo converteuse en experto en... Tics, escritura, debuxo e deseño e mapas conceptuais.

Novas, novas!

A través da aperndizaxe cooperativa os alumnos fixeron unha viaxe imaxinaria ao espazo para investigar que podemos atopar nel: fases da lúa, planteas,.. En que consiste o movemento de rotación e o de translación...etc

Malibú.

O 21 de marzo rivemos a visita dunh cadeliña, Malibú. Coa súa coidadora explicou aos nenos e nenas a imprortancia de coidar e valorar as nosas mascotas. Tamén deu un pasiño máis e fíxomos reflexionar sobre que os nosos actos pouco meditados teñen as súas consecuencias.

Nave espacial.

Seguimos co Proxecto dos medios de transporte, esta vez fixemos un experimento moi sinxelo.Cunha botella de auga e un bombín propulsamos unha nave espacial. Aos nenos e nenas de 1`A e 1`B este experimento encantoulles.