Esquema de temas

  • IMPLEMENTACIÓN AULA

    Aprender a implementar metodoloxías activas e participativas desde o enfoque DUA.

    Actualizar a xestión de aula con alumnado con diferentes niveis de desempeño.

    Desenvolver o máximo das capacidades do noso alumnado de FP 

    COMEZAMOS...

  • FASE 1 INICIAL



  • FASE 2 ACTIVACIÓN DE COÑECEMENTOS PREVIOS

    Simulador forestal

    Sacar os coñecementos e a información previa para conectalos coas novas aprendizaxes, significado e funcionalidade é o que buscamos nesta fase.

    Proporcionaremos ferramentas e recursos que activen eses coñecementos.

    Poñemos ao alumnado en situacións reais, individuais e grupais.  


  • FASE 3: VIVENCIAL OU EXPERIMENTAL

    Mapa vitivinicultura

    O alumnado investiga, manipula, opina e mergúllase coa axuda dos seus coñecementos previos sobre o tema proposto.

    Contará coa guía do profesorado e a colaboración do resto do alumnado.

    Sen indicacións expresas: iníciase a reflexión sobre o que lle falta por coñecer para demostrar a súa hipótese, resolver o reto.

    Así, pois poñemos ao alumnado na situación de autorreflexión sobre a súa forma de aprender.


  • FASE 4 DO NOVO COÑECEMENTO


    Helicoptero Forestal

    Acceso á información.

    Facilitar estratexias para que constrúa coñecemento e a súa aprendizaxe.

    Tarefas docentes: selección, organización e comprensión da información.

    Interiorización da información, comprensión da mesma.



  • FASE 5 APLICACIÓN OU CREACIÓN

    Laboratorio

    Aplicará para resolver o reto ou avanzar na hipótese.

    Pode tratarse da resolución dun problema, na elaboración dun produto final.

    Contrasta as hipóteses de traballo que realizou na fase experimental, engadindo o coñecemento adquirido.

    Relevancia á construción e expresión posterior das aprendizaxes adquiridas.



    • FASE 6 RETROALIMENTACIÓN OU FEEDBACK (TRANSVERSAL)


      Vitivinicultura

      Unha avaliación DUA, é unha avaliación auténtica, apoiada en autoavaliación ao longo de todo  proceso e na reflexión sobre a apropia aprendizaxe.

      Metacognición: en marcha actividades que fomenten a autorregulación, autoavaliación, co-avaliación.

      En continua RETROALIMENTACIÓN, bidireccional (relación alumnado-Profesorado) con escoita activa, recoñecendo o erro coma fonte de aprendizaxe.

      Fomentar a perseverancia, a colaboración e o esforzo coma consecución de obxectivos.

      Coa TRNAVERSALIDADE coma característica fundamental e durante todas as fases do proceso de E-A.


    • Tema 8

      • Tema 9

        • Tema 10