Maio 2022

O Caselles no camiño: sexto: de Padrón a Santiago

E por fin toca facer a última etapa:  de Padrón a Santiago. Pero ollo, que é moi longa! Imos poñer aquí dous audios, xa que teñen tanto que contarnos os equipos de xornalistas de 6ºA e 6ºB.

O Caselles no camiño: quinto: de Caldas a Padrón

Imos avanzando no camiño. Agora toca ir de Caldas a Padrón. E a mellor maneira de aguartar o cansanzo que levamos acumulado é escoitando este podcast de 5º. Canta información interesante!

O Caselles no camiño: cuarto: de Pontevedra a Caldas de Reis

O alumnado de 4º encargouse de informarnos á comunidade das cousas que podemos atopar no camiño entre Pontevedra e Caldas. Non perdades detalle!

Emisión en directo 12 de maio de 2022

Emitimos en directo!   O xoves 12 de maio inauguramos  a nosa megafonía exterior, e aproveitando a semana cultural falamos do  Camiño de Santiago a toda a comunidade.

A emisión non foi moi ben. Tivemos problemas técnicos diversos, e o resultado final está aqui reflexado. Pero están colgados todos os podcasts dos difentes grupos ,e podedes escoitar con calidade.

Prometemos mellorar técnicamente na próxima edición, que será pronto!

2 de maio, Día Contra o Acoso Escolar

Hoxe, 2 de maio, é o Día Contra o Acoso Escolar.

Dende a biblio do Caselles, recomendamos diferentes lecturas para a prevención e sensibilización sobre o acoso, porque entre todos podemos combatelo. #DiNonAoAcosoEscolar!

Troco de libros no Camiño polo Día do Libro

O pasado 23 de abril (sábado) conmemorouse o día do libro. No cole celebrámolo o día anterior, enmarcado no noso proxecto de centro: “O Camiño de Santiago”.

Para iso, fixemos un troco de libros percorrendo as diferentes etapas do Camiño Portugués dende o noso pobo (que, por mor da choiva, tivemos que trasladar ao interior do edificio).

Facendo clic AQUÍ podedes ver o vídeo publicado en Instagram sobre esta actividade.

Grazas, alumnado e familias, pola vosa participación!