PROXECTO PATIO COEDUCATIVO

Presentamos a  concrecióndo que foi o proxecto de patio coeducativo realizado nos cursos 16/17 e 17/18 en colaboración coa Escola de Arquitectura da Universidade da Coruña.

Esta proposta está pensada para mellorar as instalacións do centro e dar a un espazo, hoxe oscuro e pouco atractivo, un cambio e convertilo nun lugar apetecible, luminoso e agradable.

Esperamos contar coa implicación de todos os sectores da familia educativa para levalo a cabo.

PUBLICACIÓN LISTAXES DEFINITIVAS DE ADMITIDOS E NON ADMITIDOS E FORMALIZACIÓN DE MATRÍCULA PARA O CURSO 2020/21

PUBLICACIÓN LISTAXES PROVISIONAIS DE ALUMNADO ADMITIDO E NON ADMITIDO PARA O CURSO 2020-21

LISTAXE PROVISIONAL DE SOLICITUDES DE ADMISIÓN PARA O CURSO 2020-21

Hoxe, xoves 4 de xuño foron publicadas as listaxes provisionais de alumnado admitido e non admitido neste centro para o curso 2020-21

SOLICITUDE BOLSAS COMEDOR DO CONCELLO PARA O CURSO 2020-21

Información recibida do Concello sobre a convocatoria de Bolsas comedor para o vindeiro curso.

Prazo de presentación de solicitudes: do 1 ao 12 de xuño de 2020.

PUBLICACIÓN DE LISTAXE PROVISIONAL DE SOLICITUDES DE ADMISIÓN PARA O CURSO 2020-21

LISTAXE PROVISIONAL DE SOLICITUDES DE ADMISIÓN PARA O CURSO 2020-21

MODIFICACIÓN HORARIO DE SECRETARIA

HORARIO DE SECRETARÍA

Haberá unha modificación no horario de secretaría desde o 20 de maio de 2020 ata o 30 de xuño

De luns a venres

de 9:30 a 12:00 horas

FONDO SOLIDARIO DE LIBROS DE TEXTO (3º E 4º EP) E AXUDAS PARA A ADQUISICIÓN DE LIBROS DE TEXTO (1º E 2º EP) E MATERIAL ESCOLAR 2020/2021 (EP)

Comunicamos que foi publicado no DOG Núm 96 do martes 19 de maio de 2020, a apertura do prazo para a participación no fondo solidario de libros de texto e se convocan axudas para adquirir libros de texto e material escolar.

RESTABLECEMENTO DO PROCEDEMENTO DE ADMISIÓN DE ALUMNADO PARA O CURSO 2020/21

Publicouse no DOG a

Instrucións da Consellería de Educación para o terceiro trimestre

A Consellería de Educación publicou instrucións para o desenvolvemento do  terceiro trimestre do curso académico 2019/20, nos centros docentes da Comunidade Autónoma de Galicia.

Podedes consultalas no seguinte enlace:

Orientacións Provisionais da Consellería de Educación para o 3º Trimestre

A Consellería de Educación ten publicadas na súa páxina as orientacións provisionais para o desenvolvemento do terceiro trimestre nos centros educativos, para saber mais:

Orientacións Provisionais 3º Trimestre