Materia de inglés 4º de Primaria

UNIT 5

LOUIS'S ACTIVITY ABOUT EASTER

Queridos alumnos e alumnas, como sabedes, tedes acceso online ó sitio web da editorial coa que traballamos e na que podedes realizar diferentes actividades.

Non vos preocupedes se non vos lembrades dos datos para entrar mandareivolos por teléfono

No apartado de Activity Book,  podedes facer todos os exercicios coa posibilidade de corrixilo ó rematar. Para facer cada exercicio hai que pinchar no enunciado do mesmo.

No apartado Vocab- tedes xogos para traballar o vocabulario das diferentes unidades.

No apartado Storyteller-  as historias de cada unidade didáctica.

No partado Grammar-  xogos para traballar a gramática de cada unidade didáctica.

Songs- as cancións de cada unidade.

Nestes días estamos traballando UNIT 4.

Na casa tedes o PUPILS BOOK e o ACTIVITY BOOK. O activity book podedelo facer por escrito ou online, como queirades. Se o facedes por escrito podedes logo comprobar online se está ben feito.

De  momento no Pupils Book traballamos ata a páxina 34 e no Activity Book ata a 33. Así que hoxe o traballo sería comprobar se todas e todos tedes o Activity Book feito ata a páxina 33..

Vouvos mandar un audio correspondente ó texto da páxina 34 para que o escoitedes cantas veces mellor

Se nalgún exercicio tedes dificultades podedes pedirme axuda sempre que o precisedes.

Diariamente irei pondo cousiñas para que fagades.

AUDIOS DO PUPILS BOOK unit4

Audio do texto da páxina 34 do Pupils Book para que o poidas escoitar sempre que queiras

Audio da páxina 35

Audio da páxina 36-activity 22