Samaín - Halloween

Celebramos o Samaín e o Halloween conxuntamente.

Decoramos a renovada biblioteca para a ocasión. Todo o alumnado confeccionou cabazas.

No teito penduramos unha araña xigante que elaborou a profe Fátima con sacos de lixo negros recheos de papel de periódico.

Con cartulina e rolos de palpel hixiénico o alumnado de 3º ciclo fixo estes morcegos.

O alumnado de 2º ciclo confeccionou estas teas de araña que penduramos das fiestras. As instruccións para confeccionar a tea sacámolo do blogue de "Actidulis" e as arañas elaborounas o alumnado de 1º ciclo estampando as mans con témpera negra.

Podedes ver as imaxes na GALERÍA

O alumnado de Infantil e 1º ciclo tiveron unha sesión TERRORÏFICA na que dúas "Meigas" lles contaron un conto de medo.

O alumnado de Primaria celebrou unha sesión de contos de medo no que cada un relatou a súa historia.