M-BOT
Durante este curso 19-20 continuamos a participar no programa "Introdución á robótica educativa en primaria", co que seguimos desenvolvendo habilidades e destrezas de razoamento, comprensión e lóxica, á vez que traballamos diferentes contidos do currículo.
Comezamos recordando algúns aspectos da linguaxe básica de programación a través do software mBlock, baseado en Scratch 2.0 (cos robots m-Bot).
Algunhas das actividades que estamos levando acabo cos m-Bot nas distintas áreas son as seguintes:
- Esquivar obstáculos (utilizando o detector de ultrasons).
- Amosar imaxes na matriz de Leds.
- despertador solar (emprgando o sensor de luz).
- Medición de temperatura.
- Cambios de estado da auga.
- Segue liña negra.
- Coche de policía (trballando o movemento e orientación espacial, programación das luces leds e do son, simulando unha serea)
- Composición coas notas musicais.
- Programación dun semáforo e cruce de semáforos.
- elaboración de proxectos libres que planifican e presentan ao resto de compañeiros e compañeiras.
LEGO WEDO 2.0
Hoxe achegámonos aos contidos de ciencias da natureza co Lego Wedo 2.0.
Pasámolo xenial e aprendimos moitas cousas novas completando as seguintes fases en cada proxecto:
fase de exploración sobre o tema,fase de creación e a última fase na que compartimos o noso proxecto realizado.
Algúns proxectos que estamos a desenvolver son:
- Ventilador de enfriamiento.
- Satélite móvil.
- Sensor de movemento de Milo.
- O caracol brillante.
Elaboración de proxectos guiados:
- Plantas e polinizadores.
- Metamorfose da rá.
- Velocidade.
- Estruturas robustas.
- Forza
.
ROBÓTICA EN E.I., 1º, 2º, e 3º
En Educación Infantil, primeiro, segundo e terceiro tamén aprendemos robótica!!
Utilizamos o DOC e os escornabots para mellorar a orientación espacial, aprendemos programación e vocabulario e traballamos as emocións.