ADMISIÓN ALUMNADO: RESOLUCIÓN DEFINITIVA DE ADMITIDOS E ADMITIDAS

Todo o alumnado que presentou solicitude de admisión, resultou admitido. As listaxes están publicadas na corcheira interior do centro.

PROGRAMA ACOMPAÑA

Durante o presente curso o noso centro está a participar no Programa Acompaña, dirixido ao alumnado da etapa de Educación Infantil e dos dous primeiros ciclos de Educación Primaria dos centros educativos públicos dependentes da Consellería de Cultura, Educación, Formación Profesional e Universidades.

Na seguinte ligazón tedes máis información sobre as actuacións que se están a levar a cabo.

INFORMACIÓN PROGRAMA ACOMPAÑA

RESERVA DE PRAZA CURSO 24- 25

O prazo para presentar solicitudes de admisión é do 1 ao 20 de marzo. Nos arquivos adxuntos tedes o impreso de solicitude, un documento co número de prazas vacantes que se ofertan por curso, e unha nota informativa sobre o procedemento de admisión do alumnado.

Xunto co impreso de solicitude tamén deberase adxuntar unha fotocopia do libro de familia e (para o alumnado de primaria que provén doutro centro), un certificado de matrícula.

Para realizar a solicitude de admisión de xeito telemático, farase a través da seguinte páxina da Consellería.

Documento de solicitude de admisión

-Nota informativa sobre o procedemento de admisión

- Vacantes admisión curso 24-25

DÍA DA MULLER E DA NENA NA CIENCIA

O alumnado de 5º e 6º de primaria asistíu ao CIS da Cabana a un espectáculo científico, centrado na importancia das mulleres científicas e tecnólogas ao longo da historia.

DÍA DA PAZ

Este curso para conmemorar o Día da Paz realizamos actividades de concienciación sobre a diversidade, e elaboramos murais colaborativos. Na seguinte ligazón ao blog da nosa biblioteca podedes ver as actividades realizadas https://biblodominicus.blogspot.com/2024/01/semana-da-paz-2024.html

PLAN DIRECTOR

O alumnado de 5º e 6º de primaria recibíu a segunda das charlas por parte da Garda Civil, sobre protección da natureza, dentro da participación do noso centro no Plan Director.