PLAN DIXITAL

PLAN DIXITAL CURSO 23-24 CLICAR NO TITULO

LISTAXE DEFINITIVA ADMITIDOS. CURSO 2019-2020

Publícase a lista de alumnado definitivo tanto de infantil como de educación primaria.

Clicar en adxuntos e poden ver a lista de ambas etapas.

NOTA: En xuño formalizarase a matrícula coas datas do 20 o 30 de xuño. Como o día 30 é festivo o prazo rematará o día 1 de xullo de acordo a Lei 39/2015.

MOI IMPORTANTE: O ALUMNADO QUE NON FOI ADMITIDO NOUTROS CENTROS, PODE MATRICULARSE NESTE CENTRO AÍNDA QUE NON PRESENTARA SOLICITUDE DE ADMISIÓN PARA O CEIP TERRA CHA.

PARA ELO QUE ACUDA A DIRECCIÓN DO CENTRO ONDE SERÁ INFORMADO DO PROCEDEMENTO OU CHAMANDO O SEGUINTE NÚMERO:

MATRICULA CURSO 2018/2019: PERÍODO DE FORMALIZACIÓN DO 20 DE XUÑO O 2 DE XULLO.

10.   Formalización da matrícula en E. Infantil e Primaria: 20 de xuño - 2 de xullo (por ser o 30 de xuño día inhábil). Anexo III da ORDE do 12 de marzo de 2013 pola que se desenvolve o procedemento para a admisión do alumnado en centros docentes sustentados con fondos públicos que impartan ensinanzas de 2o ciclo de educación infantil, de educación primaria, de educación secundaria obrigatoria e de bacharelato reguladas na Lei orgánica 2/2006, do 3 de maio, de educación.

A formalización da matrícula  pode realizarse da seguinte forma:

2.Online: https://www.edu.xunta.es/admisionalumnado/

• Imprimir dito formulario e achegalo ao centro educativo no que se atopa matriculado o seu fillo ou filla.
  • Se dispoñen de certificado dixital ou chave 365, presentalo en Sede Electrónica a través da aplicación.

LISTA DEFINITIVA DE ADMISIÓN DE ALUMNADO: CURSO 2018/2019

No documento adxunto pódese consultar a lista definitiva de admitidos para o curso 2018/2019.

LISTADO PROVISIONAL DE ADMISIÓN DE ALUMNADO PARA O CURSO 2018/2019

Públicase a listaxe provisional de alumnado admitido para o curso 2018/2019.

a listaxe definitiva publicarase antes do 15 de maio.

NOTA: listaxa premer en archivo adxunto.

RESERVA ADMISIÓN E MATRICULA DE ALUMNADO CURSO 2018/2019

NORMATIVA:

DECRETO 254/2012, do 13 de decembro, polo que se regula a admisión de alumnado en centros docentes sostidos con fondos públicos que imparten as ensinanzas de segundo ciclo de educación infantil, de educación primaria, de educación secundaria obrigatoria e de bacharelato reguladas na Lei orgánica 2/2006, do 3 de maio, de educación.

CENTRO  DE ADSCRICIÓN: IES BASANTA SILVA

1ª FASE: SOLICITUDE DE RESERVA

1.       Reserva de praza no centro de adscrición mediante a presentación do Anexo I da Orde no centro de orixe (exclusivo para o alumnado dos centros adscritos): 1-15 de febreiro, ambos os dous incluídos.

A reserva pode realizarse da seguinte forma:

2ª FASE: SOLICITUDE DE ADMISIÓN

4.       Presentación da solicitude de admisión (para alumnado novo que non fixo a reserva, e para alumnado  procedente doutros centros ou alumnado dos anteditos centros adscritos que non solicitaran a reserva no prazo indicado): 1-20 de marzo.

5.       Presentación da documentación acreditativa dos criterios de baremo (só no caso de houber maior número de solicitudes que de prazas ofertadas): 23 de marzo ao 9 de abril, ambos os dous incluídos.

6.       Publicación das listaxes provisionais de persoas admitidas e non admitidas: antes do 25 de abril.

7.       Reclamacións ás listaxes provisionais: nos 5 días hábiles contados a partir do seguinte ao da súa publicación.

8.       Publicación das listaxes definitivas de persoas admitidas e non admitidas: antes do 15 de maio.

ACLARACIÓN:

1º Que cada alumna e alumno só pode presentar unha única solicitude no centro no que solicite praza en primeiro lugar, advertindo que a infracción determinará a perda dos dereitos de prioridade que poidan corresponderlle.

2º. Que o alumnado que ten garantía de permanencia nun centro, se presenta solicitude de admisión noutro distinto deberá comunicalo, ao mesmo tempo, ao centro de orixe.

3º. Que o alumnado que ten reservada praza nun centro, se presenta solicitude de ad‐ misión noutro distinto deberá comunicar a renuncia á reserva antes do inicio do prazo de presentación de solicitudes de admisión.

PRESENTACIÓN DA DOCUMENTACIÓN PARA ADMISIÓN:

A solicitude de admisión pode realizarse da seguinte forma:

3ª FASE: MATRÍCULA

A formalización da matrícula  pode realizarse da seguinte forma:

AREAS DE INFLUENCIA.

Para saber as áreas de influencia do centro, comunicarse coa dirección do mesmo.

SERVIZOS COMPLEMENTARIOS OFERTADOS POLO CENTRO

-TRANSPORTE ESCOLAR

-COMEDOR ESCOLAR DE XESTIÓN DIRECTA.

TRANSPORTE ESCOLAR

Para o curso 2017/2018 está autorizada unha parada dende o centro de Vilalba tanto para ir o colexio como para o regreso do mesmo. Esta parada funcionará da seguinte maneira:

ENTRADA (ir o colexio): sairá un bus diante da parada de taxis de Vilalba.

SAÍDA (regreso do colexio): o bus deixará o alumnado na parada que hai xunto o antigo Bricoking.

O alumnado que quería utilizar esta nova parada todos os días ou días alternos, para a entrada ou saída, ou ambas cousas, debe comunicalo da seguinte forma ANTES do 30 DE AGOSTO DE 2017:

correo electrónico: ceip.terra.cha@edu.xunta.es

teléfono: 651010011

AXUDAS PARA A ADQUISICIÓN DE MATERIAL ESCOLAR

No DOG do 1 de setembro aparecen publicadas as axudas para a adquisición de material escolar destinadas aos alumnos matriculados en educación primaria, ESO e educación especial. As axudas consisten nun vale de 50 euros por neno/a, que deberán ser destinados á compra de material escolar nos establecementos adheridos ao programa antes do 31 de outubro de 2015. Poden solicitalos as familias cunha renda per cápita igual ou inferior a 5.400 euros.

As solicitudes deberán ser presentadas no centro no prazo dun mes contado a partir do 2 de setembro.

No seguinte enlace pódense consultar os requisitos para solicitalas.