Iniciar sesión: Acceso

FORMALIZACIÓN MATRÍCULA CURSO 2022-2023

(DO 20 AO 30 DE XUÑO)

DOCUMENTACIÓN NECESARIA:

• ANEXO III -1: Debidamente cumprimentado.

ANEXO III - 1 (GALEGO)

ANEXO III - 1 (CASTELÁN)

• 2 FOTOS TAMAÑO DNI
  • FOTOCOPIA DA TARXETA SANITARIA
  • EN CASO DE SEPARACIÓN OU DIVORCIO, FOTOCOPIA DA SENTENCIA XUDICIAL OU PAPEL ACREDITATIVO DA GARDA E CUSTODIA.
  • LIBRO DE FAMILIA (SÓ EN CASO DE VIR DA COMISIÓN DE ESCOLARIZACIÓN - INSPECCIÓN)

NO CASO DE NON AUTORIZAR A VERIFICACIÓN DE DATOS, ENGADIRASE (A TODA A DOCUMENTACIÓN ANTERIOR) UN CERTIFICADO DE EMPADROAMENTO

LISTAXE DE LIBROS DE TEXTO PARA O CURSO 2022-2023

Quedan publicadas as

LISTAXES DE LIBROS DE TEXTO

PARA O CURSO 2022-2023

(PENDENTE DE AUTORIZACIÓN DEFINITIVA DA XEFATURA TERRITORIAL)

PICANDO NA IMAXE

ACCEDEREDES Á LISTAXE

FONDO SOLIDARIO DE LIBROS, AXUDAS LIBROS DE TEXTO E MATERIAL ESCOLAR

(PREMENDO NESTA IMAXE OBTERÁS MÁIS INFORMACIÓN)

- SOLICITUDE ANEXO I e II (PREME PARA DESCARGAR)

- ACCESO Á...

- MANUAL DE AXUDA (PREME PARA DESCARGAR)

- NORMATIVA (PREME PARA VER OU DESCARGAR)

NOVA ORDE DE AVALIACIÓN – PROGRAMACIÓNS DIDÁCTICAS 2021-2022

Segundo a Orde do 25 de xaneiro de 2022 pola que se actualiza a normativa de avaliación na ensinanza de educación primaria, de educación secundaria obrigatoria e de bacharelato no sistema educativo de Galicia e seguindo a disposición transitoria cuarta da cita orde, os centros educativos dispuxemos dun prazo de 2 meses para adaptar a concreción curricular e adecuala aos cambios normativos na avaliación, promoción e titulación.

Feitos os cambios necesarios, e tras seren tratados na CCP do día 10 de maio e ratificados no CLAUSTRO EXTRAORDINARIO dese mesmo díal, a través desta entrada queremos facer públicos os citados cambios.

Cambios que este curso escolar só afectan á etapa de educación primaria e só no aspecto relacionado coa avaliación: Punto 7 DE CADA PROGRAMACIÓN DIDÁCTICA. (VER ANEXO ADXUNTO)

Picando na seguinte imaxe poderedes acceder ás PROGRAMACIÓNS adaptadas a esta nova normativa cos cambios validados por inspección:

ACTUALIZACIÓN DE VACANTES PARA O CURSO 2022-2023

TAMÉN PUBLICADAS E RECTIFICADAS

NO TABOLEIRO DE ANUNCIOS DO CENTRO

PROCEDEMENTO E CALENDARIO DE ADMISIÓN CURSO 2022-2023

O prazo para a presentación de solicitudes de admisión de alumnado novo para o curso 2022/2023 será do 1 ao 20 de marzo, segundo a Orde do 18 de decembro de 2020

As solicitudes poderán ser presentadas:

- PRESENCIALMENTE NO PROPIO CENTRO (chamar ao teléfono 886 151 350 para pedir cita previa).

- TELEMÁTICAMENTE: na sede electrónica ou no aplicativo de admisión de alumnado (preme nas imaxes para acceder)

Para máis información lexislativa relacionada con este proceso podedes picar no seguinte enlace: AXUDA

INFORMACIÓN E VACANTES PARA O CURSO 2022-2023

Quedan publicadas as vacantes para o curso 2022-2023. En Arquivo adxunto publícase máis información sobre o centro e unhas normas básicas do proceso de admisión.

TAMÉN PUBLICADAS

NO

TABOLEIRO DE ANUNCIOS DO CENTRO

HORARIO DE VOTACIÓNS AO CONSELLO ESCOLAR

IMPORTANTE

- Para poder exercer o dereito a voto deberá presentarse o DNI ou documento similar.

- En cada papeleta deben marcarse 2 candidatos.

PRESENTACIÓN DE CANDIDATURAS: NAIS, PAIS, TITORES LEGAIS

Do 9 de novembro ao 16 de novembro todos aqules que o desexedes poderedes presentar candidaturas.

Só tendes que cubrir o modelo e entregalo no despacho de dirección do centro.

PREME NA IMAXE

PARA DESCARGAR O MODELO