A nosa biblioteca

CONTACONTOS

31 Ene 2017 15:38
Europe/Madrid

Hoxe tivemos, na nosa biblioteca, a visita da actriz e contacontos Raquel Queizás quen nós contou dúas fábulas que fixeron a delicia dos alumnos de 3º, 4º, 5º e 6º de E.P.

Éste é o cuarto ano que contamos coa presenza de Raquel na nosa biblioteca e sempre é un pracer contemplar as súas actuacións.

Fotos castrexos e romanos

No seguinte enlace podedes descargar e ver as fotos dos alumnos/as vestidos de castrexos e/ou romanos.

Xermolino in English

Na aula de Lingua estranxeira: Inglés, tamén se traballou o tema da alimentación coa elaboración de carteis e receitas en lingua inglesa.

Produtos do noso concello (Proxecto Xermoliño)

O alumnado de 5º e 6º de Educación Primaria elaboraron diferentes murais sobre os produtos máis típicos do noso concello. Aquí temos algúns resultados:

Seguimos traballando coa alimentación (Proxecto Xermoliño)

En Educación Infantil fixemos dous murais relacionados coas froitas e con dous contos: "A oruga glotona" e "Os Bolechas fan unha merenda con vexetais".

CONSTRUCIÓN DUN PLANETARIO- AMADOR PÉREZ

O mércores 22 de outubro, a Biblioteca do centro en colaboración cun membro da Comunidade Educativa, programou a actividade: "Como construir un planetario con recreación do Big Band e o nacemento das estrelas". A actividade foi dirixida ao alumnado de Infantil e Primaria. Correu a cargo do autor, Amador Pérez, coa colaboración do alumnado de 5º e 6º de Primaria.

Para ver as fotos preme na seguinte imaxe:

TRÍPTICO: RECOMENDACIÓNS PARA NADAL

Este é o tríptico elaborado desde a Biblioteca con recomendaciós de libros para este Nadal:

TRÍPTICO: RECOMENDACIÓN DE LECTURAS