Axudas para adquirir libros de texto e material escolar e para participar no fondo solidario de libros de texto - Curso 2024-2025

Comunicamos a todas as familias que xa está aberto o prazo para solicitar as axudas para a adquisición de libros de texto e material escolar e para participar no fondo solidario de libros de texto para o curso 2024-2025.

O prazo para solicitar estas axudas remata o 21 de xuño de 2024.

Se queredes consultar a orde, tedes que premer "aquí".

Se queredes descargar o formulario, tedes que premer "aquí".

Se queredes consultar as instrucións da Dirección Xeral de Centros e Recursos Humanos, debedes premer "aquí".

Se queredes consultar un resumo da orde e das instrucións, tedes que premer "aquí".

Para consultar o horario de atención e recollida da documentación, tedes que premer "aquí".

OLIMPIADAS ESCOLARES EDUCACIÓN VIAL

Como cada ano, o Equipo de Educación Vial do Concello de Narón organizou as Olimpiadas Escolares de Ed. Vial para os escolares dos centros de Narón matriculados en 5º de primaria. Estas Olimpiadas consisten nunha batería de preguntas relacionadas con contidos de Educación Vial, realizadas pola plataforma Kahoot, e unha gymkana de bicicletas na que participaba todo o alumnado de 5º.

O noso cole resultou gañador nestas Olimpiadas e clasificouse para as Olimpiadas a Nivel Nacional, na que viñeron varios centros de varios puntos de España, como Navarra, Madrid ou Viveiro. Aquí houbo probas, aparte da batería de preguntas, de exposición dunha maqueta de Ed. Vial con material reciclcado, unha proba audiovisual e unha proba dunha palabra agochada. Neste caso, o noso colexio quedou nunha máis que meritoria 2ª posición.

Noraboa á rapazada de 5º!!!

Si queredes ver as fotos, facede click aquí.

TORNEOS XOGADE INTERCOMARCAL E PROVINCIAL DE TENIS DE MESA

O noso cole participou durante o 2º e 3º trimestre nunha competición de tenis de mesa organizada por XOGADE. Participamos alumnos e alumnas de 4º, 5º e 6º de primaria, primeiro a nivel intercomarcal, acadando o 1º posto tanto en categoría benxamín mixto como un equipo en categoría alevín masculino. Todos os equipos fixérono xenial e competiron moi ben cos colexios de Ayala, Ares, San Xoán e Teixeiro.

Estes dous equipos gañadores clasificáronse para a fase provincial en Zas, conseguindo os benxamíns quedar en 3º posto e os alevíns en 2º posto.

Noraboa!!!

Si queredes ver as fotos, facede click aquí.

Convocatoria de axudas para alumnos/as con necesidade específica de apoio educativo para o curso académico 2024-2025

Comunicamos a todas as familias que xa está publicada a Resolución da Secretaría de Estado de Educación, pola que se convocan axudas para alumnos e alumnas con necesidade específica de apoio educativo para o curso académico 2024-2025.

O prazo para solicitar estas axudas comeza o 30 de abril de 2024 e remata o 13 de setembro de 2024.

Se queredes consultar a resolución tedes que premer "aquí".

Servizo de madrugadores no cole!

Se queres ver o vídeo fai click aquí

8M DÍA INTERNACIONAL DA MULLER

VÍDEO CON LECTURAS RECOMENDADAS PARA CONMEMORAR O 8M.

Información sobre o proceso de admisión. Curso 2024-2025

Informamos a todas as familias interesadas en matricular os seus fillos/as no CEIP Piñeiros do Concello de Narón que o proceso de admisión comeza o 1 de marzo e remata o 20 de marzo de 2024.

Toda a información así como o formulario que tedes que cubrir figuran nos seguintes enlaces:

- Para descargar o formulario de solicitude de praza, tedes que premer "aquí".

- Para descargar as instrucións, tedes que premer "aquí".

- Para coñecer datos do centro e outra información relacionada co proceso de admisión, tedes que premer "aquí".

- Para coñecer o calendario establecido no proceso de amisión e de matrícula do alumnado para o curso 2024-2025, premede "aquí".

Se vos interesa consultar a lexislación referida a todo o proceso de admisión, podedes realizar esa consulta dende os seguintes enlaces:

- Para consultar o Decreto 13/2022, do 3 de febreiro que regula a admisión de alumnado en centros docentes, preme "aquí".

- Para consultar a Orde do 21 de outubro de 2022 que desenvolve o anterior Decreto, preme "aquí".

- Se queres consultar as Instrucións da Dirección Xeral de Centros e Recursos Humanos sobre o desenvolvemento do proceso de admisión de alumnado para o curso 2024-2025, podes premer "aquí".

XORNADA DE PORTAS ABERTAS NO CEIP PIÑEIROS

Informamos a todas as familias interesadas en coñecer o CEIP Piñeiros que o martes, 20 de febreiro de 2024, ás 16:30 terá lugar a xornada de portas abertas no noso centro educativo. Estades invitados a visitalo e a coñecernos.

Para visionar o cartel das xornadas de portas abertas, premede "aquí".

Para visionar o cartel resumo dos noso proxectos, premede "aquí".

Para descargar o tríptico, prema "aquí".

Día da Paz

Hoxe 30 de xaneiro conmemoramos o Día Escolar da Non Violencia e da Paz.