CANTOS DE REIS E AGUINALDOS 2019

Outro ano máis voltamos cos cantos de reis e aguinaldos, con novidades, sorpresas e coa animada ruta do caramelo. Déixovos a continuación as cancións que traballaremos.

TALLERES INTER NIVEIS 19/20 - SEMANA 8

A semana  pasada realizamos a quinta edición neste curso dos talleres inter niveis. Clica na foto para ver un resumo. Para ver todas as fotos, fai clic AQUÍ.

TALLERES INTER NIVEIS 19/20 - SEMANA 7

TALLERES INTER NIVEIS 19/20 - SEMANA 6

TALLERES INTER NIVEIS 19/20 - SEMANA 5

A semana  pasada realizamos a cuarta edición neste curso dos talleres inter niveis. Clica na foto para ver un resumo. Para ver todas as fotos, fai clic AQUÍ.

CLUB DE CIENCIAS 19/20

Esta semana damos comezo por segundo ano consecutivo ao club de ciencias, unha actividade subvencionada pola xunta de Galicia para que achegar o mundo da ciencia ao alumnado. A continuación podedes ver o alumnado que está admitido para a actividade e o que está en lista de espera.

LISTAXE DE ADMITIDOS.