Admisión novo alumnado

Dende o 1 ata o 22 de marzo estará  aberto o prazo de admisión do novo alumnado para o vindeiro curso escolar 2021-2022,

As solicitudes pódense recoller no centro, pola mañán, sen cita previa.

Para entregar a documentación é preciso solicitar cita.

MAIOS 2021

Seguindo coa tradición dos maios da nosa vila de Redondela e tendo en conta a situación actual provocada polo COVID, amosámosvos o traballo realizado no centro para celebrar os maios neste curso 2020-21.Todas as coplas de primaria foron feitas por cada unha das clases.

Preme na imaxe para ver un resumo e os vídeos das coplas. Para ver todas as fotos, preme AQUÍ.

Día da muller trabajadora

Aquí tedes un vídeo da triatleta Susana Rodríguez, tres veces campiona do mundo de triatlón.

Aquí tedes un vídeo da triatleta Saleta Fernández, campeona de España de salto de altura.

ROSALÍA DE CASTRO 2021

O 24 de febreiro é o Día de Rosalía de Castro. No colexio non deixamos de festexar o seu 184 aniversario.

Aquí vos mostramos unha pequena recompilación do traballo feito polo alumnado. Premede na imaxe para ver o vídeo.

Sempre Rosalía!

XORNADA DE PORTAS ABERTAS DIXITAL.

Tendo en conta a situación actual provocada pola COVID-19, este ano non haberá xornadas de portas abertas presenciais, polo que na seguinte presentación amosamos as actividades que se realizan no centro, as instalacións e a nosa metodoloxía.

ENTROIDO 2021

XA ESTÁN AQUÍ OS BAILES DE ENTROIDO. Preme na seguinte imaxe para ver os bailes de entroido de cada clase.

Se queres ver as fotos individuais deste entroido, preme AQUÍ.

Esta semana levaremos a cabo os mandadiños do entroido que serán acumulativos día tras día, os cales podedes ver na seguinte imaxe.

Estamos preparando tamén os bailes de entroido, os cales se gravarán o vindeiro venres e estarán dispoñibles aquí na páxina web ese mesmo día. O alumnado ten na aula virtual un vídeo explicativo cos movementos de cada baile (na asignatura de Ed. física para os cursos de 1º a 4º e na asignatura de música para 5º e 6º). Preme en cada curso para escoitar a música.

DÍA DA PAZ 2021

Para celebrar o Día Escolar da Paz e a Non Violencia, todo oa alumnado participou nunha gravación utilizando a canción "eso que tú me das" do grupo Jarabe de palo coa cal traballamos algúns dos valores propios da paz. Agardamos que vos guste. Preme na imaxe para ver o vídeo.

Ademáis, os nenos e nenas traballaron co conto "Orellas de bolboreta". Este ano foi especial e tivemos que gravalo de xeito individual.

Ademais tamén fixeron un mural colaborativo entre todos! Premede na imaxe e verédelo!