ENTROIDO 2016

O venres 5 de febreiro celebramos no colexio o día do Entroido e como é tradición percorrimos as rúas de Cedeira acompañados polos veciños e familias da nosa vila. Neste curso escolar, o tema no que xiran todas as actividades a nivel de centro son os xogos olímpicos. Os diferentes niveis de Educación Infantil e Primaria representaron a países do mundo cós seus deportistas olímpicos e os abandeirados.

Dende o centro queremos dar as grazas a toda a xente que colaborou có colexio para que este día tan especial fora posible. En primeiro lugar recoñecer a labor dos mestres que fixeron un traballo espectacular e ao alumnado que participou na elaboración dos disfraces, cun comportamento exemplar no pasarrúas. Tamén agradecer ás familias que colaboraron na elaboración dos disfraces e aos que axudaron no desfile. Por último, dar as gracias tamén a policia local e protección civil que sempre están dispoñibles para nós, ao Concello de Cedeira, á Charanga Compostela Band, ao Grupo Chilava que animou a festa ao chegar ao centro, aos axudantes de fotografía e grabación de video (Seiji e Miguel Blanco), aos mestres en prácticas Manuel e Mario (Percebín) que nos axudaron moitísimo, a María que sempre está aí e a Rocío Pérez que, xunto coa nosa directora, fixeron o disfraz de Percebín. GRAZAS A TODOS!!!