Entrevista a Antonino

Co gallo da celebración do aniversario dos 50 anos do Monte Baliño, o alumnado do cole está a realizar diferentes actividades de recopilación da historia do acontecido neses momentos...

unha das actividades que se están levando a cabo é un ciclo de entrevistas a diferentes persoas que tiveron contacto co centro nalgúns destes anos, como non podía ser doutro xeito, a primeira persoa é Antonino, un antigo mestre e director que estivo ao fronte do cole durante moitos anos, aqui o alumnado de cuarto e sexto póñeno a proba na nosa radio, con diferentes preguntas e cuestións, que con moito agarimo e bo facer, lle contestou o entrevistado!

Seguiremos recopilando diferentes historias, moitas grazas Antonino!