SAMAÍN

Arrincamooooosssss!!

Neste curso 21-22, dende RADIO BALIÑO, animámosvos a tod@s a que escoitedes os nosos posts, nos que vos amosaremos algúns dos traballos e actividades que realizamos no cole.

Agardamos que desfrutedes tanto coma nós deste proxecto no que pouco a pouco e con moita ilusión, imos aprendendo cousas novas cada día para converternos en todos uns profesionais do medio!!

E para ir "abrindo orella" aquí tedes, dende BALIÑO NAS ONDAS,  ao alumnado de de primaria que preparou este Rap Monstrosooo!! para bailarrrrr no SAMAÍN...

Despois dun pouco de música, gústanvos os contos de medo???

Pois escoitade ben, porque o alumnado de e contáronnos, dende a Biblioteca, uns contos terroríficosssss!!

"AS FORMIGUIÑAS FILANDEIRAS" (Victoria García) Interpretada por: Saray e Nerea.

"LAS TRES PEQUEÑAS LECHUZAS" (Martín Waddell) Interpretado por: Claudia e Daniela.

"RUFUS, UN MORCEGO QUE ADORABA AS CORES" (Tomi Ungerer) Interpretado por: Manuel e Fabrizzio.

"UN PESADELO NO MEU ARMARIO" (Mercer Mayer) Interpretado por: Angelis.