CEIP MANUEL PADÍN TRUITEIRO

DATOS DO CENTRO

LETRAS GALEGAS 2021

A NOSA HOMENAZXE NO DÍA DA NOSA LINGUA, AS NOSAS LETRAS E A NOSA CULTURA

LISTAXE DEFINITIVA DE ALUMNADO ADMITIDO PARA O VINDEIRO CURSO 2021/2022.

Benqueridas familias:

Informamos que no día de hoxe, 10 de maio, procédese coa publicación da listaxe definitiva de alumnado admitido para o vindeiro curso escolar 2021/2022.

Resultando admitido todo a alumnado que solicitou praza. A listaxe está dispoñible para a súa consulta no taboleiro de anuncios do centro.

Unha aperta agarimosa para todas e todos. :-)

LISTAXE PROVISIONAL DE ALUMNADO ADMITIDO PARA O VINDEIRO CURSO 2012 - 2022.

Benqueridas familias:

Informamos que no día de hoxe, 7 de abril, procédese coa publicación da listaxe provisional de alumnado admitido para o vindeiro curso escolar 2021/2022.

Ábrese un prazo de 5 días hábiles, contados a partir do seguinte ao da súa publicación, para formular reclamacións.

Unha aperta agarimosa para todas e todos. :-)

DÍA DA MULLER

8 de marzo, "Día da Muller".

Este ano co gallo do día da muller decidimos achegarnos as mulleres da Idade Media para afondar así un pouco máis dentro desa etapa histórica que estamos a traballar dende o noso proxecto de Centro: "Viaxe a Idade Media"

Pareceunos apaixoante coñecer o papel da muller galega nesa etapa histórica, unha etapa na que o papel das mulleres sempre estaba oculto e explicado en chave masculina, por iso decidimos visualizalo.

Escomenzamos os nosos proxecto de investigación:

1º Que sabemos? Poñémolo en común e sacamos as primeiras conclusións.

2º Investigamos, buscamos información.

3ª Organizámola e seleccionámola.

4º Montámola.

E aquí vos deixamos dúas mostras do resultado das nosas investigacións.

ADMISIÓN ALUMNADO 2021-2022

ADMISIÓN ALUMNADO CURSO 2021-2022.

Pincha na imaxe para obter a información completa.

ENTROIDO 2021

eSe

VER O ENTROIDO NAS AULAS

Este curso non poidemos celebrar o Entroido como a nós nos gustaría, pero, non importa, sempre buscamos o lado positivo das cousas.

Non puidemos facer "FESTA", mais si o celebramos nas nosas aulas, investigando, aprendendo, aportando, cooperando e como non disfrazándonos.Viva o ENTROIDO!

Deixámosvos un video co noso traballo de investigación. Un ronsel de flores, orellas e filloas para todas e todos.

Preme na imaxe para ver o video e verás que bonito.

VER MANDATOS DA FADA DE NEGUEIRÓS

Outro ano máis é a Fada de Negueirós a que nos prepara para a celebración do Entroido. dicindo que traer cada día, ata o venres, que poderemos elexir o disfraz que máis nos guste.