PRAZO DE MATRÍCULA CURSO 2024-25 (PARA ALUMNADO DE NOVA MATRÍCULA)

LEMBRAMOS!!!

O alumnado que se matricule por primeira vez no centro para o vindeiro curso 2024-2025, deberá formalizar a matrícula entre o 20 e o 30 de XUÑO.

CALENDARIO ESCOLAR CURSO 2024-2025

Premendo no enlace, pódese descargar a Orde do 12 de abril de 2024, pola que se aproba o calendario escolar para o curso 2024-2025 nos centros docentes sostidos con fondos públicos na Comunidade Autónoma de Galicia.

ENLACE

ADMISIÓN DE SOLICITUDES PARA 4º DE EDUCACIÓN INFANTIL

Infórmase que todas as solicitudes de admisión presentadas para 4º de Educación Infantil, curso 2024-2025, están admitidas.

AVALIACIÓN DE DIAGNÓSTICO ( 4º DE EDUCACIÓN PRIMARIA)

En cumprimento da nova lei educativa estatal, este curso está previsto en todas as comunidades autónomas a realización das probas  da avaliación de diagnóstico para o alumnado de 4º de educación primaria e 2º curso de educación secundaria obrigatoria.

No caso de Galicia, terán lugar os próximos días 10 e 11 de abril.

Para máis información pinchar aquí.