RECOMENDAMOS

RECOMENDACIÓNS VERÁN

Estimadas familias e alumnado:

DÍA DO MEDIO AMBIENTE

Hoxe, 5 de xuño, celébrase o día do Medio ambiente, e queremos achegarvos unhas pautas recomendadas por Sogama para reducir o consumo de plásticos, un dos problemas máis graves que temos hoxe en día a nivel medio ambiental.

ANIMACIÓN LECTORA. RECOMENDACIÓNS.

Picando nas seguintes imaxes, accederedes a varios documentos que poden resultar interesantes para ler nestes días.

O primeiro, para nenos e nenas a partir de 4º de Primaria, unha lembranza do curso que nos adicamos á poesía:

CURTAMETRAXE

RECOMENDACIÓNS: ESPECIAL DÍA DAS LETRAS GALEGAS

Ante a próxima conmemoración do Día das Letras Galegas, adicado neste ano 2020 a Ricardo Carvalho Calero, aquí quedan varios recursos para saber máis sobre este autor:

NOVAS RECOMENDACIÓNS

Deixámosvos máis recomendacións lectoras por idades en diferentes formatos. Por suposto, invitámosvos a que visitedes todos os enlaces e escollades aquelas lecturas que máis vos interesen, aínda que non se correspondan ao voso curso:

Para os pequenos do cole, un enlace a un libro interactivo onde podedes escoitar o conto e facer actividades a partir del:

LIBROS GRATUITOS: EDITORIAL PINTAR-PINTAR

OLA CHICOS E CHICAS:

Hoxe traemos un enlace á páxina web da Editorial Pintar-Pintar, que para amenizar esta cuarentena e de forma totalmente gratuíta, nos proporciona un repositorio de lecturas.

PAPAGAIO DIXITAL

Ola de novo familias e alumnado!:

Neste mes de abril, poñemos ao voso dispór o novo número da revista Papagaio, unha das máis solicitadas no colexio para ver e ler.

papagaio

Só tedes que pinchar no enlace de ANEXO para poder descargar a revista en formato PDF e poder lela en móbiles, tablets ou ordenadores.